طارمی مشکوک شد! ، 2 هدف مهم ستاره ایرانی پورتو

به گزارش وبلاگ بایجانی، ستاره ایرانی هنوز به باشگاه پورتو برای تمدید قراردادش پاسخ مثبت نداده است.

طارمی مشکوک شد! ، 2 هدف مهم ستاره ایرانی پورتو

به گزارش وبلاگ بایجانی آنلاین، مهدی طارمی در چند فصل اخیر در ترکیب ریوآوه و پورتو درخشیده و به مهاجمی مهم در فوتبال اروپا تبدیل شده است. شاید اصلی ترین سوژه جابجایی فوتبال ایران در اروپا مهدی طارمی باشد که سومین فصل حضورش در تیم پورتو و چهارمین فصل حضورش در فوتبال پرتغال و اروپا را تجربه می نماید. طارمی در سال 2020 با قراردادی چهار ساله از تیم ریوآوه راهی پورتو شد و قراردادش با این باشگاه تابستان 2024 تمام می گردد.

  • ببینید | طارمی با گلزنی دوباره مدعی شد! | ستاره ایرانی در آستانه کسب افتخار نو در فوتبال پرتغال

با این حال از مدت ها پیش نام مهدی طارمی با باشگاه های مختلفی در اروپا و حتی قاره آسیا از جمله الهلال عربستان گره خورده است. پورتو برای درآمدزایی به وسیله فروش طارمی می تواند به این جابجایی تابستانی امیدوار باشد؛ هرچند که گفته می گردد حق فسخ بالای طارمی یکی از موانع اصلی ترانسفر این بازیکن است. این مهاجم 31 ساله و بوشهری هنوز به باشگاه پورتو برای تمدید قراردادش پاسخ مثبت نداده و باید دید چه سرنوشتی در انتظارش خواهد بود.

طارمی، اما فعلا تمرکزش را روی موفقیت پورتو در این فصل گذاشته. با توجه به حذف از لیگ قهرمانان، پورتو انرژی خود را روی تکرار قهرمانی در لیگ پرتغال گذاشته و تمام ارکان باشگاه، از بازیکنان و مدیریت گرفته تا کادرفنی امیدوارند در هفته های به جای مانده بتوانند از بنفیکا سبقت بگیرند و جام را در دستان خود حفظ نمایند.

ستاره ایرانی پورتو هم بی توجه به شایعه هایی که در خصوص انتقالش به باشگاهی نو وجود دارد، کوشش می نماید تا به دو هدفی که برای خود ترسیم نموده دست یابد؛ ابتدا قهرمانی دوباره با پورتو برای سال دوم و سپس کسب عنوان آقای گلی و تصاحب دوباره کفش طلای لیگ پرتغال.

طارمی این فصل در لیگ پرتغال با 16 گل زده برترین گل زن پورتو محسوب می گردد. او تنها یک گل با گونسالو راموس و ژوادو ماریو، مهاجمان بنفیکا که 17 گل به ثمر رسانده اند فاصله دارد.

عبور پورتو از بنفیکا و البته سبقت طارمی از این دو مهاجم، اهدافی است که ستاره ایرانی روی آن ها تمرکز نموده و به هر قیمتی که شده می خواهد به آن ها دست یابد. اتفاقی که می تواند نام طارمی را در تاریخ باشگاه پورتو جاودانه کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "طارمی مشکوک شد! ، 2 هدف مهم ستاره ایرانی پورتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طارمی مشکوک شد! ، 2 هدف مهم ستاره ایرانی پورتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید