ببینید ، مصاحبه های جنجالی رونالدو قبل از پیوستن به باشگاه النصر ، کریس کار بعید را انجام داد!

به گزارش وبلاگ بایجانی، کریستیانو رونالدو در گفت وگوهایی که قبلا داشته گفته که در پی پول نیست و می خواهد فوتبالش را در بالاترین سطح با انتها برساند، اما بستن قرارداد با یک باشگاه عربی با حرف های قبلی اش در تضاد است.

ببینید ، مصاحبه های جنجالی رونالدو قبل از پیوستن به باشگاه النصر ، کریس کار بعید را انجام داد!

به گزارش وبلاگ بایجانی به نقل از مارکا، کریستیانو رونالدو پس از امضای قراردادی 200 میلیون یورویی برای دو سال آینده با النصر عربستانی، در شبکه های اجتماعی بی رحمانه مورد حمله واقع شده است. شایعاتی که ستاره پرتغالی را به این باشگاه مرتبط می کرد، بیداد می کرد و هیچکس باور نمی کرد که او واقعاً این کار را انجام دهد. امضای این قرارداد درواقع با حرف های گذشته اش در تضاد است. همین چند ماه پیش، رونالدو در یک مصاحبه با پیرز مورگان با اطمینان گفت که به پول اهمیتی نمی دهد. او گفت که می خواهد به حرفه خود ادامه دهد و در بالاترین سطح بازی کند.

همچنین او در اظهاراتی در سال 2015 در گفت وگو با جاناتان راس گفت: چیزی که در پی آن هستم این است که می خواهم فوتبالم را در سطح بالا و با شکوه به خاتمه برسانم، در یک باشگاه خوب. اما هیچ کدام از آن اظهارات محقق نشدند و کریستیانو پس از گرفتن بزرگترین دستمزد تاریخ فوتبال با پیراهن النصر ظاهر شد.

در ویدئوی زیر قسمتی از مصاحبه رونالدو را ببینید که در آن گفته می خواهم در بالاترین سطح فوتبالم را تمام کنم. یعنی به آمریکا، قطر و یا دبی نمی روم!

رونالدو لایق تمام پول های دنیاست. او بدون در نظر گرفتن تصمیم جدیدش، به عنوان یکی از بهترین بازیکنانی که تا به حال در زمین فوتبال قدم گذاشته است، باقی خواهد ماند. همچنین، او این پتانسیل را دارد که تعداد گل های رسمی خود را در این لیگ افزایش دهد.

رونالدو از رقابت با مسی دست می کشد؟

یکی از آخرین شانس های کریستیانو رونالدو برای خاتمه دادن به دوران حرفه ای اش در کنار لئو مسی، در آخرین جام جهانی بود. او تورنمنت را با این امید آغاز کرد که بتواند پرتغال را به فینال برساند اما رسیدن به این هدف برای او غیرممکن شد.

هنگامی که فرناندو سانتوس مربی پرتغال، او را روی نیمکت نشاند، موانع مختلفی بر سر راه او ظاهر شد. چنین ضربه بزرگی برای رونالدو به شدت تخریب کننده بود. به علاوه، سال سختی که او در زندگی شخصی داشت نیز مزید بر علت شد. شاید همه چیز برای رونالدو طوری پیش رفت که بیش از حد تحملش بود و او حالا تصمیم گرفته مراقب خودش باشد.

با وجود سال سختی که کریستیانو سپری کرده، همیشه این امید وجود دارد که روزی شاهد بازگشتش به لیگ قهرمانان اروپا باشیم که حداقل یک گل دیگر به ثمر برساند. در حال حاضر، باید اجازه داد او از تعطیلات خود در عربستان سعودی لذت ببرد و فکر خود را آرام کند و به حالت عادی برگرداند.

  • عکس | اتفاق شگفت انگیز برای باشگاه النصر بعد از پیوستن رونالدو
منبع: همشهری آنلاین

به "ببینید ، مصاحبه های جنجالی رونالدو قبل از پیوستن به باشگاه النصر ، کریس کار بعید را انجام داد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید ، مصاحبه های جنجالی رونالدو قبل از پیوستن به باشگاه النصر ، کریس کار بعید را انجام داد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید