فراری F8 نوویتک با پیشرانه 791 اسب بخار معرفی گشت

به گزارش وبلاگ بایجانی، نوویتک، یکی از برترین شرکت های تیونینگ آلمان، این بار سراغ فراری F8 تریبوتو رفته است. فراری F8 اسپایدر حدود 2 سال پیش در چنین ماهی به عنوان نسخه کانورتیبل F8 Tributo رونمایی شد. در حال حاضر شرکت تیونینگ خودرو نوویتک از کیت ارتقای سوپراسپرت فراری F8 اسپایدر با بدنه فیبر کربنی و قطعات آیرودینامیک رونمایی کرد که قدرت پیشرانه را با ارتقای نرم افزاری به 791 اسب بخار می رساند. در این مقاله، ما به معرفی فراری F8 نوویتک با پیشرانه 791 اسب بخار میپردازیم.

فراری F8 نوویتک با پیشرانه 791 اسب بخار معرفی گشت

نوویتک یکی از حرفه ای ترین مراکز تیونینگ در صنعت خودرو است که سابقه فعالیت آن به 1989 باز می گردد و دفتر اصلی آن در باواریا (آلمان) قرار گرفته است. نوویتک ارتباط نزدیکی با فراری و دیگر خودروسازان مطرح ایتالیایی دارد.

فراری F8 نوویتک از نمای روبه رو

فراری F8 نوویتک از نمای روبه رو

فراری F8 نوویتک از نمای بالا

قبلی 1 از 3 بعدی

تغییرات این خودرو در بخش بیرونی شامل چند قطعه آیرودینامیک فیبر کربنی شامل اسپلیتر دو تکه، فلپ ها، ورودی کاپوت، پنل های محافظ، ورودی های جانبی، اسپویلر لبه ای و دیفیوزر نو با باله های بزرگ تر است. نوویتک برای کسانی که کمی توجه بیشتر می خواهند، اسپویلر عقب بزرگ تر یا بال عقب ساخته شده از فیبر کربن را در نظر گرفته است. از همین مواد برای دستگیره درها، آینه های جانبی و روکش پیشرانه استفاده شده است.

فراری F8 نوویتک دارای مجموعه ای از رینگ های آلیاژی NF10 است که با همکاری فوسن (Vossen) تولید شده است. میزان رینگ ها 21 اینچ در جلو و 22 اینچ در عقب است و لاستیک های اسپرت 255/30 ZR 21 و 335/25 ZR 22 روی آنها را می پوشاند. در خودروی نمایشی، رینگ ها با رنگ ساتن برنز تزیین شده و بدنه مشکی است، اما نوویتک گزینه های زیادی برای رنگ بدنه ارائه می دهد.

نمای داخلی فراری F8 نوویتک

در بخش فنی و پیشرانه فراری F8، نوویتک موتور 8 سیلندر 3.9 لیتری با توربوشارژر دو قلوی فراری را کمی تغییر داد تا به لطف ماژول کنترل N-Tronic خود و کالیبراسیون منحصربه فرد برای تزریق سوخت و احتراق و تنظیم کنترل فشار الکترونیکی، 802 اسب بخار قدرت و 898 نیوتن متر گشتاور از درون آن بیرون بکشد. درحالت استاندارد این خودرو 711 اسب بخار قدرت و 770 نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

شتاب نسخه تیونینگ شده نوویتک برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت به 2.6 ثانیه رسیده است، در حالی که نسخه استاندارد برای رسیدن به این سرعت به 2.9 ثانیه زمان نیاز دارد. همچنین این سوپر اسپورت بعد از تغییرات ذکرشده، صفر تا 200 کیلومتر بر ساعت را در 7.8 ثانیه (0.4 ثانیه سریع تر) طی می کند و حداکثر سرعت آن به بیش از 340 کیلومتر بر ساعت می رسد.

نمای پشتی فراری F8 نوویتک

نمای پشتی فراری F8 نوویتک

نمای پشتی فراری F8 نوویتک

قبلی 1 از 3 بعدی

در بازطراحی سیستم تعلیق تنظیم ارتفاع خودرو بهبود یافته و اکنون ارتفاع F8 تا شعاع 1.5 اینچ قابل تغییر است. نوویتک قصد دارد تنها 15 نمونه از فراری F8 نوویتک تریبوتو مذکور را تولید کند، اما هنوز قیمتی برای آن اعلام نکرده است. با توجه به هزینه خرید پایه 274 هزار دلاری F8 در بازار ایالات متحده آمریکا، باید قیمتی فراتر از این انتظار داشته باشید.

***

شما می توانید نوترین اخبار خودرو را در بلاگ وبلاگ بایجانی بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار

به "فراری F8 نوویتک با پیشرانه 791 اسب بخار معرفی گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراری F8 نوویتک با پیشرانه 791 اسب بخار معرفی گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید