عکس ، اعتراف تلخ در خصوص فینال جام جهانی؛ هنوز آن صحنه را می بینم اما تا آخر عمرم فراموشش نمی کنم

به گزارش وبلاگ بایجانی، کولو موانی، ستاره تیم ملی فرانسه، اعتراف می نماید که بعد از شکست فینال جام جهانی مقابل آرژانتین همچنان ناراحت است.

عکس ، اعتراف تلخ در خصوص فینال جام جهانی؛ هنوز آن صحنه را می بینم اما تا آخر عمرم فراموشش نمی کنم

به گزارش وبلاگ بایجانی آنلاین، راندال کولو موانی، مهاجم تیم ملی فرانسه می گوید که هرگز نمی تواند آخرین دقایق شکست فینال جام جهانی مقابل آرژانتین را از یاد ببرد.

با تساوی 3 بر 3 دو تیم و نزدیک شدن به سرانجام نیمه دوم وقت اضافه، کولو موانی خود را در موقعیت تک به تک برابر دروازه بان دید.

اما ضربه ستاره آینتراخت فرانکفورت به وسیله امیلیانو مارتینز، دروازه بان آرژانتین با واکنشی دیدنی مهار شد و این فرصت طلایی از دست رفت که هنوز این بازیکن 24 ساله را آزار می دهد.

موانی گفت: من هنوز آن را دیدن می کنم. به خودم گفتم: راندال، حالا باید شوت بزنی. سعی کردم به سمت تیرک نزدیک شوت کنم اما دروازه بان توپ را دفع کرد. اما گزینه های دیگری هم وجود داشت.

می توانستم او را دریبل بزنم یا کیلیان امباپه را [در سمت چپ] پیدا کنم. اما در آن لحظه، او را ندیدم. تنها زمانی که به عقب نگاه می کنی، گزینه های دیگر را کشف می کنی. خیلی دیر است. هنوز هم مانند یک غم در گلوی من وجود دارد و تا آخر عمر آنجا خواهد بود.

مهار مارتینز باعث شد تا فینال به ضربات پنالتی کشیده گردد و آرژانتین در آن ضربات برنده شد. اگرچه موانی ضربه پنالتی خود را تبدیل به گل کرد، اما این برای حفظ فرانسه در رقابت کافی نبود زیرا تیم قاره آمریکای جنوبی با نتیجه 4-2 پیروز شد و جام را به خانه برد.

منبع: همشهری آنلاین

به "عکس ، اعتراف تلخ در خصوص فینال جام جهانی؛ هنوز آن صحنه را می بینم اما تا آخر عمرم فراموشش نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، اعتراف تلخ در خصوص فینال جام جهانی؛ هنوز آن صحنه را می بینم اما تا آخر عمرم فراموشش نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید