عکس، پیشنهاد غیرقابل رد عربستانی ها به مسی ، رقم سرسام آور ستاره آرژانتینی را هم سست کرد!

به گزارش وبلاگ بایجانی، پیشنهاد باشگاه الهلال به کاپیتان تیم ملی آرژانتین باعث شده تا او نسبت به تمدید قراردادش با پاری سن ژرمن تردید کند.

عکس، پیشنهاد غیرقابل رد عربستانی ها به مسی ، رقم سرسام آور ستاره آرژانتینی را هم سست کرد!

شایعات کوشش باشگاه الهلال عربستان برای جذب لیونل مسی ابرستاره آرژانتنینی پاری سن ژرمن روز به روز به واقعیت نزدیک تر می گردد.

بعد از ادعای رسانه های عربستان از پیشنهاد نجومی باشگاه الهلال برای جذب لیونل مسی حالا نوبت نشریات معتبر اروپا رسیده تا این پیشنهاد عجیب سعودی ها را تایید نمایند.

نشریه RMC فرانسه لحظاتی با تایید این خبر نوشت: پیشنهاد دیوانه وار و غیرقابل رد از باشگاه الهلال عربستان روی میز لیونل مسی قرار گرفته است و این بازیکن را سست نموده است.

مسی هنوز حاضر به تمدید قراردادش با پاری سن ژرمن نشده و این پیشنهاد سرسام آور باعث شده تا قهرمان جام جهانی 2022 قطر وسوسه گردد.

باشگاه الهلال پیشنهاد دستمزد سالیانه 300 میلیون دلار را به مسی داده است. این پیشنهاد 6 برابر دستمزد کنونی مسی در پاری سن ژرمن است.

باید دید ناصر الخلیفی مالک قطری باشگاه پاری سن ژرمن می تواند مقابل این پیشنهاد عجیب باشگاه سعودی مقاومت کند و پیشنهاد به مسی بدهد که از رفتن به عربستان منصرف گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "عکس، پیشنهاد غیرقابل رد عربستانی ها به مسی ، رقم سرسام آور ستاره آرژانتینی را هم سست کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس، پیشنهاد غیرقابل رد عربستانی ها به مسی ، رقم سرسام آور ستاره آرژانتینی را هم سست کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید