ظریف به دوحه رفت

به گزارش وبلاگ بایجانی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به منظور شرکت در فروم دوحه لحظاتی پیش تهران را به مقصد قطر ترک کرد.

ظریف به دوحه رفت

به گزارش گروه سیاست خارجی وبلاگ بایجانی، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به منظور شرکت در فروم دوحه لحظاتی پیش تهران را به مقصد قطر ترک کرد.

ظریف قرار است ضمن سخنرانی در فروم دوحه دیدار و گفتگوهایی نیز در حاشیه این نشست با برخی همتایان خود داشته باشد.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در نشست عمومی بعدازظهر فردا (یکشنبه) سخنرانی خواهد کرد.

فروم دوحه (نشست دوحه) از امروز (شنبه) به مدت 2 روز (23 و 24 آذر ماه) تحت عنوان حکمرانی در دنیا چند قطبی در دوحه پایتخت قطر برپاست. فروم دوحه که در سال 2000 میلادی تأسیس شد، تریبونی برای گفتگوی دنیای درباره چالش های مهمی است که دنیا با آن روبرو می باشد.

شیخ تمیم بن حمد بن خلیفه آل ثانی امیر قطر، ماهاتیر محمد نخست وزیر مالزی و تیجانی محمد بنده رئیس مجمع عمومی سازمان ملل از جمله سخنرانان مراسم افتتاحیه این نشست هستند.

تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر امروز شنبه طی سخنانی در این نشست گفت که کشورش در مسئولیت حل بحران های دنیا مشارکت و کشورش برای این هدف، تلاش می کند.(اینجا بخوانید)

محمد بن عبدالرحمن آل ثانی معاون نخست وزیر و وزیر خارجه قطر نیز در پنل های بعدی این نشست به ایراد سخنرانی می پردازد.

وزرای خارجه ترکیه، اسلواکی، لهستان، لبنان، بوسنی و هرزگوین، زلمای خلیل زاد نماینده ویژه آمریکا در صلح افغانستان و ... از جمله حاضران در این نشست دو روزه هستند.

منبع: خبرگزاری فارس

به "ظریف به دوحه رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظریف به دوحه رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید