طراحی گلکسی A25 لو رفت؛ یک ظاهر تکراری

به گزارش وبلاگ بایجانی، سال ها قبل، گوشی های سامسونگ با طراحی های مختلفی راهی بازار می شدند. حتی گوشی هایی که در یک خانواده قرار داشتند هم طراحی یکسانی نداشتند. به همین دلیل بعضی گوشی ها از نظر طراحی بسیار مجذوب کننده بودند و بعضی دیگر اصلا ظاهر خوبی نداشتند. اما در سال 2023 سامسونگ فقط به یک طراحی تعیین علاقه نشان می دهد. ساعات قبل رندرهای گلکسی S23 FE منتشر شد که دقیقا مشابه گلکسی S23 است. حالا رندرهای فاش شده از گوشی گلکسی A25، از طراحی مشابه با دیگر گوشی های نو سامسونگ خبر می دهند.

طراحی گلکسی A25 لو رفت؛ یک ظاهر تکراری

در این رندرها، می توانیم دوربین سه گانه را مشاهده کنیم که هرکدام به طور مستقل روی پنل پشتی تعبیه شده اند. فلش دوربین در سمت راست دو دوربین فوقانی قرار گرفته که در چند گوشی سامسونگ دقیقا همین موقعیت مکانی تکراری شده است. هنوز ویژگی دوربین های استفاده شده در این گوشی فاش شده ولی بدون شک قرار نیست با دوربین های خیلی خوبی روبرو شویم.

در پنل جلویی می توانیم حاشیه های نسبتا ضخیم نمایشگر را مشاهده کنیم که البته حاشیه بخش پایینی، ضخامت بیشتری دارد. دوربین سلفی در بریدگی قطره ای شکل تعبیه شده که بیشتر گوشی های مقرون به صرفه قیمت موجود در بازار همچنان از این مشخصه بهره می برند. از دیگر ویژگی هایی که این رندرها نشان می دهند، می توانیم به وجود جک هدفون و قرارگیری حسگر اثر انگشت در دکمه پاور اشاره کنیم. ابعاد این گوشی 162 در 77.5 در 8.3 میلی متر است که این یعنی نسبت به S23 پلاس اندکی بزرگ تر محسوب می گردد.

طبق شایعات مطرح شده، به احتمال زیاد گلکسی A25 با قیمت زیر 200 دلار راهی بازار می گردد و احتمالا مورد توجه کاربران علاقه مند به گوشی های پایین رده و مقرون به صرفه قیمت قرار می گیرد.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "طراحی گلکسی A25 لو رفت؛ یک ظاهر تکراری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی گلکسی A25 لو رفت؛ یک ظاهر تکراری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید