شرایط فروش سایپا ویژه منتخبین طرح جوانی جمعیت اعلام شد

به گزارش وبلاگ بایجانی، شرایط فروش سایپا برای منتخبین طرح جوانی جمعیت اعلام شد. متقاضیان این طرح در دومین مرحله فروش به وسیله سامانه یکپارچه اقدام نموده بودند. سایپا در طرح اعلامی خود، شرایط فروش دو محصول ساینا اس و شاهین را به طور رسمی منتشر کرد.

شرایط فروش سایپا ویژه منتخبین طرح جوانی جمعیت اعلام شد

بیت ران - محمد فتح اللهی: شرکت خودروسازی سایپا زمان واریز وجه و ثبت نام منتخبین طرح جوانی جمعیت را اعلام نمود. متقاضیان خرید محصولات این خودروساز باتوجه به شرایط فروش اعلامی می توانند برای واریز و تکمیل وجه نسبت به جدول اعلامی اقدام نمایند.

آن دسته از متقاضیانی که در خرداد ماه 1402 خودروهای ساینا اس و شاهین را انتخاب نموده بودند و اولویت آنها بهار 1402 بود، 18 مرداد ماه پیامک واریز را از سوی سایپا دریافت کردند. متقاضیانی که چنین شرایطی دارند می توانند برابر جدول اعلامی برای واریز وجه اقدام نمایند.

متقاضیان خرید خودروهای سایپا ویژه طرح جوانی جمعیت می توانند از روز چهارشنبه 18 مرداد (امروز) تا روز دوشنبه 23 مرداد ماه به سایت فروش اعلامی مراجعه نمایند. گروه خودروسازی سایپا وبسایت saipa.iranecar.com را به این دسته از متقاضیان برای ثبت نام و واریز وجه معرفی کرد.

مبلغ علی الحساب پرداختی متقاضیان برای ساینا اس، 124 میلیون و 363 هزار تومان اعلام شد. قیمت این خودرو به روز است و در زمان تحویل ساینا اس به مشتریان معین خواهد شد. زمان تحویل این خودرو نیز هفته چهارم فروردین تا خرداد ماه 1403 عنوان شد.

پیش پرداخت مقرر برای خودرو شاهین نیز 212 میلیون و 598 هزار تومان است. همچون ساینا اس، قیمت این خودرو هم به روز است و در زمان تحویل بهای نهایی آن به مشتریان اعلام خواهد شد. زمان تحویل هم براساس قرارداد متقاضیان، هفته چهارم فروردین تا خرداد ماه سال آینده 1403 معین شد.

گروه خودروسازی سایپا در این شرایط فروش معین نکرد که کدام نسخه از شاهین را به متقاضیان خرید این خودرو تحویل خواهد داد.

قطعات یدکی خودروهای چینی نایاب شد

پرونده تازه کلاهبرداری پیش فروش خودرو با 2 هزار شاکی

لئو MX8 ایستا موتور ارس چه تفاوت هایی با نمونه چینی خود دارد؟ / آنالیز تخصصی

اشکودا کوشاک زیر ذره بین / کراس اوور اروپایی ایمن و باکیفیت در بازار خودرو ایران

منبع: بیت ران

به "شرایط فروش سایپا ویژه منتخبین طرح جوانی جمعیت اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط فروش سایپا ویژه منتخبین طرح جوانی جمعیت اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید