دعوت جامعه نیکوکاری ابرار برای شرکت در پویش دوباره مهر

به گزارش وبلاگ بایجانی، جامعه نیکوکاری ابرار همزمان با شروع سال تحصیلی تازه از اعضای تشکل های اتاق ایران دعوت کرد برای تامین هزینه تبلت دانش آموزان نیازمند به پویش دوباره مهر بپیوندند.

دعوت جامعه نیکوکاری ابرار برای شرکت در پویش دوباره مهر

به گزارش پایگاه خبری اتاق ایران، جامعه نیکوکاری ابرار در اطلاعیه خود آورده است: شیوع همه­ گیری کرونا صدمات جبران­ ناپذیری بر آموزش کشور وارد نموده است و امروز و در آستانه شروع سال تحصیلی تازه، با حجم عظیمی از بچه ها بازمانده از تحصیل روبرو هستیم.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: کوشش ما در جامعه نیکوکاری ابرار در دو سال گذشته، به کاهش این اثرات منفی معطوف بوده است. خداوند را شاکریم که درسال تحصیلی گذشته با پویش هزار امید و خرید و اهداء بیش از 1000عدد تبلت، مانع ترک تحصیل تعداد زیادی از دانش­ آموزان شدیم.

جامعه نیکوکاری ابرار سال جاری و در آستانه سال تحصیلی تازه و با توجه به استمرار شرایط کرونایی، بار دیگر پویش دوباره مهر را به خرید و اهداء تبلت اختصاص داده­ و از نیکوکاران دعوت نموده با یاری های نقد و غیرنقدی خود به این پویش بپیوندند. این پویش سال جاری بدون اعلام عددی برای سقف تبلت های مورد احتیاج تاکید نموده: تعداد تبلت ها به مقدار همت­ های بزرگ­مان برای توسعه ایران عزیزمان خواهد بود.

علاقه مندان شرکت در این پویش می توانند یاری های نقدی خود را به شماره حساب 5546424691 به اسم شماره حساب اختصاصی پویش دوباره مهر و یا به شماره کارت 6104337867256750 به نام جامعه نیکوکاری ابرار نزد بانک ملت واریز نمایند.

منبع: اتاق بازرگانی ایران

به "دعوت جامعه نیکوکاری ابرار برای شرکت در پویش دوباره مهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت جامعه نیکوکاری ابرار برای شرکت در پویش دوباره مهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید