حرف های علیرضا فغانی درباره قضاوت در دربی و ریاست کمیته داوران

به گزارش وبلاگ بایجانی، خبرنگاران: این روزها شایعه شده علیرضا فغانی برای قضاوت دربی تهران بین پرسپولیس و استقلال در رقابت های جام حذفی به ایران بازخواهد گشت.

حرف های علیرضا فغانی درباره قضاوت در دربی و ریاست کمیته داوران

فغانی در این مورد به خبرورزشی گفت: اگر می خواستند من به ایران بیایم به من می گفتند. هفته قبل خودم به آقای قنبرزاده و آقای افشاریان زنگ زدم. سر ماجرای حذف نام من از لیست ایران به من گفتند بد نیست هر چند وقت یک بار به ایران بیایی و چند تا بازی قضاوت کنی تا در لیست الیت ایران باقی بمانی. من هم خودم زنگ زدم و گفتم چون لیگ استرالیا تمام شده و من کاری ندارم آماده ام که از تایلند به ایران بیایم و هم دربی را سوت بزنم و هم در چند هفته به جامانده در اختیار باشم. من تا دوشنبه زمان داشتم که بلیتم را برای ایران یا استرالیا رزرو کنم. وقتی دیدم خبری نشد و زنگی نزدند، بلیت را برای استرالیا گرفتم.

فغانی در جواب به این سؤال که اگر همین الان به شما زنگ بزنند که بیایید و ریاست کمیته داوران را بپذیرید، به ایران برمی شد؟ هم بیان نمود: خیر. چون توانایی ریاست و مدیریت این چنینی را ندارم. علاقه ای هم به آن ندارم. قطعا می خواهم به فوتبال ایران یاری کنم؛ اما ترجیح می دهم ناظر شوم یا مدرس تا بتوانم تجربه هایم را به نسل جوان منتقل کنم. فکر می کنم این طوری مفیدتر هستم.

منبع: فرارو

به "حرف های علیرضا فغانی درباره قضاوت در دربی و ریاست کمیته داوران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرف های علیرضا فغانی درباره قضاوت در دربی و ریاست کمیته داوران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید