حذف قطعه ای در ساینا دوگانه که خطرات جانی در پی دارد، استاندارد: تخلف سایپا واقعیت دارد، به شدت برخورد می کنیم

به گزارش وبلاگ بایجانی، تصاویر منتشر شده از طرف خریداران خودرو های سایپا نشان می دهد که ماجرای حذف آپشن های ساینا از طریق سایپا حقیقت دارد و دومین خودروساز دولتی، یک قطعه مهم را از روی این خودرو حذف کرده است.

حذف قطعه ای در ساینا دوگانه که خطرات جانی در پی دارد، استاندارد: تخلف سایپا واقعیت دارد، به شدت برخورد می کنیم

به گزارش عصر ایران، تصاویر ارسالی خریداران ساینا دوگانه سوز در شبکه های اجتماعی نشان می داد که سایپا در اقدامی عجیب عایق میان منبع اگزوز و کف صندوق ساینا S دوگانه سوز را حذف کرده است که این موضوع با توجه به دوگانه سوز بودن این خودرو می تواند جان راننده و سرنشینان حاضر در خودرو را به خطر بیاندازد.

در تصاویر ارسالی از خریداران ساینا مشخص است که در اثر حذف این عایق حرارتی انتقال در اثر انتقال گرمای منبع اگزوز به کف صندوق، نمد یا موکت کف این خودرو سوخته و به بدنه چسبیده است.

پس از انتشار این تصاویر رییس سازمان ملی استاندارد گفت: تولید خودروی ساینای دوگانه سوز بدون عایق منبع اگزور تخلف محرز بود و ما با شرکت بازرسی ناظر بر تولید نیز برخورد کردیم.

مهدی اسلام پناه در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما درباره فیلم منتشر شده در فضای مجازی از حذف عایق منبع اگزوز ساینا دو گانه سوز گفت: این خودرو در سایت کاشان تولید شده بود و ما بعد از بررسی های لازم متوجه شدیم که فیلم منتشر شده در فضای مجازی صحت دارد بر همین اساس شدیدترین برخورد را با تولیدکننده خواهیم داشت و همچنین با شرکت بازرسی مستقر در این سایت تولیدی برخورد شد و ممکن است تعلیق شود.

وی با اشاره به اینکه خودرو باید ایمن و استاندارد باشد، ادامه داد: بعد از انتشار فیلم خودروی ساینای دوگانه سوز بدون عایق منبع اگزوز، سازمان ملی استاندارد به موضوع ورود کرد؛ در ابتدا شرکت تولیدکننده مدعی بود که فیلم واقعی نیست، اما بررسی های سازمان ملی استاندارد نشان داد که موضوع صحت دارد.

منبع: فرارو

به "حذف قطعه ای در ساینا دوگانه که خطرات جانی در پی دارد، استاندارد: تخلف سایپا واقعیت دارد، به شدت برخورد می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف قطعه ای در ساینا دوگانه که خطرات جانی در پی دارد، استاندارد: تخلف سایپا واقعیت دارد، به شدت برخورد می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید