جو بایدن به پلوسی تبریک گفت

به گزارش وبلاگ بایجانی، رئیس جمهوری منتخب آمریکا در پیامی، انتخاب نانسی پلوسی را به عنوان رئیس دور جدید مجلس نمایندگان آمریکا تبریک گفت.

جو بایدن به پلوسی تبریک گفت

جو بایدن شامگاه یکشنبه در بیانیه ای مطبوعاتی اضافه نمود تردیدی ندارم پلوسی به عنوان یک رهبر نواندیش و یکی از کارآمدترین و موثرترین قانونگذاران در تاریخ کشور ما، به هدایت مجلس با کرامت، اصول و عزم میهنی ادامه خواهد داد.

وی ادامه داد: همانطور که کشور ما در ماه های آینده از این دوره درد و فقدان فاصله می گیرد، ما فرصتی خارق العاده در پیش رو داریم تا پیرامون ارزش های خود متحد شویم و به عنوان یک ملت، پیشرفت بی سابقه ای بسازیم.

رئیس جمهوری منتخب آمریکا اضافه نمود: با رهبری پلوسی رئیس مجلس، ما گرد هم خواهیم آمد تا همه گیری پیشرونده را از بین ببریم، علیه تهدید موجود تغییر آب و هوایی اقدام کنیم، عدالت و برابری بیشتری را در جامعه ایجاد کنیم و اقتصاد خود را بهتر از گذشته سازیم.

بایدن اعلام نمود: من مشتاقانه منتظر همکاری نزدیک با رئیس مجلس و همکارانش در مجلس اعم از اکثریت و اقلیت، برای انجام این کار حیاتی از طرف همه مردم آمریکا هستم.

با آغاز یکصد و هفدهمین مجلس نمایندگان آمریکا، نانسی پلوسی با کسب 216 رای در برابر کوین مک کارتی جمهوری خواه با 209 رای به ریاست این مجلس انتخاب شد.

دوره مجلس نمایندگان آمریکا 2 ساله است و انتخابات بعدی آن در سال 2023 برگزار خواهد شد.

پیام بایدن به هم حزبی خود در شرایطی ارسال شد که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا پس از نشست سالانه کنگره در ژانویه 2020 هیچ دیداری با پلوسی رئیس مجلس نمایندگان نداشت.

ترامپ همواره در اظهارات پیش از انتخابات خود آرزو می کرد در سال جدید پلوسی رئیس مجلس نباشد و این کرسی در اختیار مک کارتی قرار گیرد.، ایرنا

منبع: ایران آنلاین

به "جو بایدن به پلوسی تبریک گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جو بایدن به پلوسی تبریک گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید