جهانبخش در آستانه یک تصمیم عظیم

به گزارش وبلاگ بایجانی، خبرنگاران: علیرضا بیرانوند دروازه بان اصلی تیم ملی ایران به علت نیمکت نشینی های متعدد در باشگاه آنتورپ از این باشگاه جدا شد و به بواویشتا در لیگ پرتغال پیوست. بیرانوند گفته بود در سال منتهی به جام جهانی می خواهد در تیمی باشد که فرصت بازی کردن را به دست بیاورد.

جهانبخش در آستانه یک تصمیم عظیم

به گزارش وبلاگ بایجانی، شرایط بیرانوند در آنتورپ بی شباهت به شرایط علیرضا دنیابخش در باشگاه برایتون انگلیس نیست. علی دنیا ستاره تیم ملی ایران به علت آنکه در باشگاهش تبدیل به یک بازیکن نیمکت نشین شده تقریبا صندلی ثابتش در تیم ملی ایران را هم از دست داده و به نظر می رسد او هم در سال منتهی به جام دنیای باید تصمیم بزرگی بگیرد.

دنیابخش که همچنان در ایران به سر می برد و قرار است به زودی به انگلیس برگردد در صحبت هایش به طور تعیین از این گفته که، چون سال جام دنیای است ترجیح می دهد شرایطی داشته باشد تا فرصت فیکس بازی کردن را داشته باشد. با توجه به تفکری که در برایتون حاکم است و سرمربی و کادر فنی باشگاه نظر مثبتی روی علیرضا به اسم بازیکن ثابت ندارند به نظر می رسد چاره ای غیر از خروج از این باشگاه برای دنیابخش باقی نمانده است.

به گزارش وبلاگ بایجانی، علیرضا دنیابخش هم حالا به نظر می رسد مثل بیرانوند باید تصمیم مهمی بگیرد و دل از برایتون بکند. او همین حالا از تیم های هلندی مطرحی پیشنهاد دارد که به نظر می رسد پیشنهاد آژاکس و فاینورد برای او جدی تر از سایر پیشنهادات است. او اگر می خواهد شانس فیکس بازی کردن در ترکیب ایران در جام دنیای را داشته باشد چاره ای به غیر از تغییر تیم کنونی اش ندارد.

منبع: فرارو

به "جهانبخش در آستانه یک تصمیم عظیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانبخش در آستانه یک تصمیم عظیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید