می توانم جایزه پوشکاش را بگیرم، گل به چلسی برایم هیجان انگیز نیست

به گزارش وبلاگ بایجانی، مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو در فصل گذشته مسابقات لیگ قهرمانان اروپا پیروز شد یک گل زیبا و قیچی برگردان را برابر تیم چلسی انگلیس به ثمر برساند. این گل طارمی در کنار 10 گل دیگر از سراسر دنیا یکی از گزینه های جایزه زیباترین گل سال فوتبال دنیا شده است و محتمل است این جایزه را که به گل پوشکاش معروف است، از آن خود کند.

می توانم جایزه پوشکاش را بگیرم، گل به چلسی برایم هیجان انگیز نیست

طارمی در آستانه رویارویی پورتو با اتلتیکو مادرید اسپانیا در لیگ قهرمانان اروپا درباره این گل خود صحبت و اظهار امیدواری کرد که جایزه پوشکاش را از آن خود کند.

طارمی در این خصوص به شبکه TNTSports برزیل درباره اینکه تا به امروز چند بار گلش به چلسی را دیدن نموده است، گفت: هفت، هشت بار دیدن کردم. دفعات زیادی این نحوه گلزنی را در ایران، قطر و تیم ملی امتحان نموده بودم. دو بار توپهایم به تیرک خورد و بدشانس بودم.

مهاجم ایرانی پورتو اضافه کرد: سال قبل خوش شانس بودم و توانستم اینطور گل بزنم. به همین علت برایم هیجان انگیز نیست چون قبل از آن بارها این کار را امتحان نموده بودم.

طارمی در پاسخ به این سئوال که آیا فکر می کنید گل شما جایزه پوشکاش را بگیرد؟ گفت: بله؛ گل من در میان گزینه ها است و می توانم این جایزه را بگیرم. بستگی دارد که چه کسی رای بیاورد. منتظر هستم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "می توانم جایزه پوشکاش را بگیرم، گل به چلسی برایم هیجان انگیز نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می توانم جایزه پوشکاش را بگیرم، گل به چلسی برایم هیجان انگیز نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید