تزریق چربی بهتر است یا تزریق ژل؟

به گزارش وبلاگ بایجانی، این روزها معیارهای زیبایی صورت با چند دهه اخیر بسیار فرق دارد. بسیاری از افرادی که به زیبایی خود اهمیت می دهند، خواستار چهره ای با گونه ها و لب های برجسته هستند. از سوی دیگر، پیشرفت های علمی منجر به ظهور فناوری های مختلفی با هدف از بین بردن چین و چروک های پوست شده است. یکی از این تکنیک ها تزریق فیلر به پوست است. دو مورد از محبوب ترین این تکنیک ها در بین پزشکان و مراجعین، تزریق چربی و تزریق ژل است؛ اما تزریق چربی یا ژل کدام بهتر است، سؤالی است که قبل از تصمیم گیری باید به آن پاسخ داده گردد.

تزریق چربی بهتر است یا تزریق ژل؟

با توجه به اهمیت این موضوع، ما در این مقاله سعی کردیم تا عزیزان را از تفاوت تزریق چربی و ژل مطلع کنیم. بعلاوه می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تزریق ژل و تزریق چربی برای صورت با مشاوران مجرب ما در کلینیک دکتر لاغری تماس بگیرید. انواع تزریق چربی صورت کلینیک دکتر لاغری با تضمین در تهران انجام می گردد.

کاندید مناسب برای تزریق چربی و ژل کیست؟

متقاضیان مناسب برای تزریق چربی:

لیپوساکشن معمولاً برای افرادی با شرایط زیر توصیه می گردد:

  • افرادی با گونه ها و شقیقه های فرورفته
  • خانم ها و آقایانی با چین های عمیق خط لبخند و چین و چروک اطراف بینی
  • افرادی که زیر یا اطراف چشم خود فرورفتگی دارند
  • فردی که در امتداد خط چانه افتاده یا تغییر شکل داده است
  • کسانی که چین و چروک های قابل توجهی روی صورت دارند
  • کسانی که سیگاری نیستند یا توانایی ترک سیگار را برای حداقل 3 هفته دارند
  • افرادی که به طور منظم الکل مصرف نمی نمایند
  • افرادی که چربی کافی در ناحیه شکم، پهلو، ران و غیره دارند.
  • زنانی که باردار نیستند
  • کسانی که انتظارات واقع بینانه ای در خصوص نتیجه تزریق چربی دارند.

متقاضی مناسب برای تزریق ژل:

  • از نظر جسمی سالم هستند
  • سیگار نمی کشند
  • دیدگاه های مثبت و اهداف واقع بینانه را برای بهبود ظاهر خود دارند
  • متعهد به پوست سالم می باشند
  • الکل مصرف نمی نمایند
  • عدم حساسیت پرنماینده های پوستی یا بی حس نماینده ها

مدت ماندگاری چربی بیشتر است یا ژل؟

در واقع هر یک از این روش های فیلر مزایای خاص خود را دارند، به این معنی که بسته به اهداف درمانی بیمار، هر کدام ممکن است در شرایط خاصی نسبت به روش های دیگر رجحان داشته باشند. استفاده از روش تزریق ژل یا روش تزریق چربی بر اساس شرایط خاص هر بیمار مشخص می گردد. تزریق ژل یا چربی می تواند در موارد خاص یاری کند. برای بیماری، تزریق ژل ممکن است گزینه خوبی باشد. برای سایر موارد می توان از تزریق چربی برای نتایج بهتر استفاده کرد. ماندگاری تزریق چربی به دست کلینیک دکتر لاغری و ژل، به نوع ماده و فیلر تزریقی بستگی دارد. نکته اصلی در این زمینه این است که هر دوی این روش ها وقتی با تکنیک مناسب، افراد خبره، معتبر، مرتبط و با ابزار و مواد انجام گردد، مؤثر و قابل قبول است، اما در هر مورد تفاوت در فرآیند و اثربخشی وجود دارد.

آنالیز هزینه تزریق چربی و تزریق ژل

پس از انتخاب برترین روش برای تزریق ژل یا چربی، هزینه های مربوطه را متقبل خواهید شد. آنچه بر قیمت تزریق ژل و چربی تأثیر می گذارد، عبارتند از:

  • اجرت پزشک
  • هزینه های کلینیک
  • میزان ژل یا چربی مورد احتیاج برای تزریق
  • مارک ژل استفاده شده
  • ناحیه تزریق

در نتیجه، هزینه ها از فردی به فرد دیگر فرق دارد و داوطلبان نمی توانند نرخ های ثابت و دقیقی را برای این کار مشخص نمایند. با توجه به احتیاج و شرایط خود، هم اکنون می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه دقیق و نهایی کار خود با مشاور زیبایی کلینیک دکتر لاغری تماس بگیرید. ضمناً مشاوران ما به سؤالات شما از جمله تزریق ژل یا چربی برای چاقی صورت، زیر چشم یا تزریق فیلر بهتر است پاسخ خواهند داد و به شما برای دریافت پاسخ دقیق تر یاری می نمایند.

مزیت تزریق انواع ژل نسبت به تزریق چربی

تزریق ژل احتیاجی به استخراج ندارد و در یک مرحله فقط باید در جایی که در نظر گرفته شده، تزریق گردد. می توان آن را به صورت سطحی تزریق کرد، چون بیشتر به چشم می آید، به مهارت کمتری احتیاج دارد و نتایج سریع تری را به همراه دارد. به علت وسیع بودن ناحیه تزریق، در روزهای اول ورم زیادی ایجاد می گردد و احتیاج به بیهوشی بیشتری است. بیماران برای دریافت نتیجه نهایی باید مدت بیشتری استراحت و صبر نمایند

با اینکه تزریق چربی، برداشتن چربی از بدن به بافت های صورت است، اما می توان آن را یک جراحی جزئی در نظر گرفت، زیرا برش کوچکی در ناحیه برداشته شدن چربی ایجاد می نماید و احتیاج به بخیه زدن دارد. پس از جراحی، مدتی طول می کشد تا بیمار بهبود یابد، بنابراین باید خطر احتمالی جراحی خفیف را با بیهوشی و بهبودی بپذیریم. با این حال، تزریق ژل به علت بدون جراحی بودن، محبوبیت بیشتری دارد. این جراحی احتیاجی به بیهوشی ندارد و باعث ناراحتی فرد نمی گردد. با این حال، نتایج این فرآیند محدود است.

تزریق ژل هیچ جای زخمی باقی نمی گذارد. اسکارهای به جا مانده از تزریق چربی نیز کوچک هستند. اسکارهای به جا مانده از این جراحی ها با تزریق یا برداشتن چربی بسیار کوچک خواهد بود. کوشش برای ایجاد این خراش ها در مناطقی که ممکن است با لباس پوشانده گردد، صورت می گیرد. این مواد فقط به زیر پوست تزریق می شوند و اثرات آن فوری است و در نتیجه زمان بهبودی پس از تزریق ژل کمتر یا صفر می گردد.

البته در بعضی موارد این عمل ممکن است باعث کبودی گردد. تزریق چربی مدتی طول می کشد تا بهبود یابد، اما بیماران می توانند پس از یک یا دو هفته به فعالیت عادی خود بازگردند. البته تزریق چربی گرانتر از تزریق ژل است زیرا روشی عمیق تر می باشد. با این حال، نتایج تزریق چربی ماندگاری بیشتری خواهد داشت؛ زیرا چربی در محل تزریق باقی می ماند تا زمانی که به وسیله بدن جذب گردد.

ماندگاری تزریق چربی در کلینیک دکتر لاغری با توجه به روش های 2022، دائمی است.

جمع بندی

در این بحث، تزریق ژل و تزریق چربی را از منظرهای مختلف مقایسه کردیم، اما ناگفته نماند که در نهایت نمی توان گفت تزریق چربی یا بهتر است یا تزریق ژل؟! هر یک از این روش ها را می توان با توجه به درخواست، انتظارات و شرایط شما انجام داد. با مشورت پزشک مجرب می توانید در خصوص روش مناسب خود به جمع بندی برسید و یکی از این دو روش را انجام دهید.

منبع: فرارو

به "تزریق چربی بهتر است یا تزریق ژل؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تزریق چربی بهتر است یا تزریق ژل؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید