به تیم ملی والیبال در قهرمانی آسیا خوشبین هستم، باید تمرکز کنیم

به گزارش وبلاگ بایجانی، بزرگ جزیده در مصاحبه با خبرنگاران درباره شرایط و شرایط تیم ملی والیبال پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: حدود 20 روز تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذشته ایم و با آرامش خاطر تمرینات را پیگیری کردیم. در ابتدا شرایط سخت بود چرا که بازیکنان المپیکی از نظر روانی افت نموده بودند اما به مرور به آن ها انرژی دادیم و سرمربی تیم ملی انرژی خوبی را در فکر بازیکنان تزریق کرد.

به تیم ملی والیبال در قهرمانی آسیا خوشبین هستم، باید تمرکز کنیم

مربی تیم ملی والیبال ادامه داد: انرژی مضاعف به تیم ملی تزریق کردیم که این التیام بخش بود. صحبت هایی درباره گذشته انجام ندادیم چراکه هدفمان پیشرفت و حرکت رو به جلو بود. بعضی از بازیکنان که شاکله اصلی تیم ملی بوده اند در مسابقات قهرمانی آسیا حضور ندارند و این کار را سخت می کرد اما بسیار سریع توانستیم با شرایط آپدیت شویم تا بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم و جایگاهی که در خور شأن والیبال ایران است را بدست آوریم.

جزیده که در کادر فنی ولادیمیر آلکنو در بازی های المپیک هم حضور داشت در ادامه توضیح داد: سیستم تمرینی تغییر کرد و منظم تر و در تایم زمانی بیشتری تمرینات را پیگیری کردیم. احساس بسیار خوبی دارم و مطمئن هستم در قهرمانی آسیا اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد. نباید به گذشته فکر کرد هر چه رخ داد مربوط به گذشته می گردد باید از آن درس بگیریم تا در آینده رو به جلو حرکت کنیم. باید تفکر ذهنی مان را بهبود بخشیم و به اهداف عظیم فکر کنیم. به هرحال در ورزش برد و باخت وجود دارد که بخشی از این باخت بر گردن بازیکنان بود و بخشی بر گردن کادر فنی، مهم این است که از آن ها درس بگیریم و در آینده حرکت رو به جلو داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که تفاوت در کادر فنی گذشته و حال حاضر تیم ملی والیبال در کجاست گفت: ایده من خوب فکر کردن است. نمی خواهم در حال حاضر راجع به گذشته صحبت کنم اما اگر تجزیه و تحلیل و جلسه آسیب شناسی به طور رسمی برگزار گردد حتما درباره مسابقات VNL و المپیک توکیو صحبت خواهم کرد. به هرحال من هم بخشی از کادر فنی تیم ملی والیبال بودم اما درحال حاضر می خواهم خوش بین باشم.

مربی تیم ملی تاکید نمود: در آسیا کار سختی داریم و باید تمام تمرکز خود را بر مسابقات آسیایی بگذاریم. پس از سرانجام رقابت های قهرمانی آسیا اگر جلسه ای برای آسیب شناسی برگزار گردید حتما در آن صحبت خواهم کرد و چه بهتر که در این جلسات از افرادی استفاده گردد که در کار حضور داشتند. قبول دارم که بعضی از کارشناسان صحبت هایی را انجام می دهند اما آن ها براساس شنیده ها و هم نتایجی که بدست آمد صحبت می نمایند.

جزیده در سرانجام تاکید نمود: باید تمام تمرکز خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا بگذاریم، انرژی مثبت بفرستیم تا نتایج خوبی بدست آوریم و والیبال بار دیگر جایگاهش را در بین مردم به دست آورد. نمی توانیم نتیجه قهرمانی آسیا را پیش بینی کنیم چراکه ورزش غیرقابل پیش بینی است اما تمام کوشش خود را خواهیم کرد، فعل خواستن را صرف نموده ایم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "به تیم ملی والیبال در قهرمانی آسیا خوشبین هستم، باید تمرکز کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به تیم ملی والیبال در قهرمانی آسیا خوشبین هستم، باید تمرکز کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید