پیروزی قاطع والیبال ایران مقابل آلمان در لیگ ملت های 2023 ، آغاز خوب والیبالیست ها در هفته دوم

به گزارش وبلاگ بایجانی، تیم ملی والیبال ایران در نخستین ملاقات خود از هفته دوم لیگ ملتهای والیبال به مصاف آلمان رفت و به پیروزی 3-0 رسید.

پیروزی قاطع والیبال ایران مقابل آلمان در لیگ ملت های 2023 ، آغاز خوب والیبالیست ها در هفته دوم

به گزارش وبلاگ بایجانی، در هفته دوم لیگ ملت ها 2023 والیبال، ایران در روتردام هلند با تیم های آلمان، ایتالیا، آمریکا و هلند روبرو خواهد شد. ایران از ساعت 14:30 امروز در نخستین ملاقات به مصاف آلمان رفت و در یک بازی برتر به پیروزی 3-0 رسید. تیم ملی والیبال ایران با ترکیب سید محمد موسوی، محمد ولی زاده، مرتضی شریفی، پوریا حسین خانزاده، محمدطاهر وادی، امین اسماعیل نژاد و محمدرضا حضرت پور بازی را برابر آلمان شروع کرد.

هفته نخست لیگ ملت ها 2023 به میزبانی دو شهر اوتاوا در کانادا و ناگویای ژاپن از 6 تا 11 ژوئن (16 تا 21 خرداد) برگزار گردید که تیم ملی والیبال ایران به ترتیب به مصاف ژاپن، لهستان، چین و اسلوونی رفت و در این چهار بازی تنها به یک پیروزی رسید. والیبال ایران مقابل ژاپن میزبان با نتیجه 3 بر صفر بازنده شد. در بازی دوم، ایران مقابل لهستان با نتیجه نزدیک 3 بر2 بازی را واگذار کرد، در بازی سود 3 بر 1 چین را شکست داد و در در چهارمین و آخرین بازی خود در هفته نخست لیگ ملت ها، بازی را با نتیجه 3 بر صفر مقابل اسلوونی واگذار کرد.

اسامی تیم ایران در هفته دوم لیگ ملت های 2023

سید محمد موسوی (کاپیتان)، مهدی جلوه، محمد ولی زاده، محمد طاهر وادی، جواد کریمی، امین اسماعیل نژاد، علی حاجی پور، محمدرضا حضرت پور، آرمان صالحی، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، پوریا حسین خانزاده، شهروز همایونفرمنش، میثم صالحی بازیکنان اعزامی به هلند برای حضور در هفته دوم لیگ ملت ها هستند.

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم تصمیم گرفت که ترکیب خود را تغییر دهد. عطایی در هفته دوم، میثم صالحی را به جای محمد جواد معنوی نژاد جایگزین کرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "پیروزی قاطع والیبال ایران مقابل آلمان در لیگ ملت های 2023 ، آغاز خوب والیبالیست ها در هفته دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی قاطع والیبال ایران مقابل آلمان در لیگ ملت های 2023 ، آغاز خوب والیبالیست ها در هفته دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید