بهره برداری از پایانه شرق و دسترسی های تازه؛ عیدانه مدیران شهری

به گزارش وبلاگ بایجانی، بهره برداری از پایانه شرق و استفاده از دسترسی های نو بزرگراهی، عیدانه مدیران شهری تکه سیزدهم به شهروندان مرکز در سال نو خواهد بود.

بهره برداری از پایانه شرق و دسترسی های تازه؛ عیدانه مدیران شهری

به گزارش وبلاگ بایجانی، شهردار منطقه 13 گفت: در سال پیش رو شهروندان شاهد 3 اتفاق مهم در شرق تهران خواهند بود که شامل بهره برداری از پایانه نو شرق، دسترسی های بزرگراه شهید یاسینی و ورودی های منتهی به آن و طرح های نو در بوستان جنگلی سرخه حصار می گردد.

محمدهادی علی احمدی اضافه نمود: حدود یک سال و نیم پیش شهردار تهران به پایین بودن سرانه خدماتی و رفاهی در شرق تهران اشاره داشت که برای جبران آن طرح هایی پیشنهاد شد و اکنون زمان بهره برداری بعضی از آنها مانند پایانه شرق رسیده است.

او با اشاره به تهیه و تدوین بسته های تفریحی و گردشگری برای بوستان سرخه حصار در قالب 30 پروژه گردشگری هم گفت: بوستان جنگلی سرخه حصار با مساحت 600 هکتار، یکی از بزرگ ترین سرمایه های شرق تهران به شمار می آید اما نبود امکانات مناسب باعث شد تا در این سال ها شهروندان استقبال خوبی از آن نداشته باشند. به همین علت بسته تفریحی و گردشگری برای این مکان پیش بینی شد که در سال نو اجرایی می گردد.

احمدی اضافه نمود: بسته پیش بینی شده شامل کارتینگ، اسب سواری، حمام نمک و مزرعه 2 هکتاری گل محمدی و موارد دیگر می گردد. بعلاوه پردیس مهر به بهره برداری رسید که در این پردیس 700 قلاده سگ نگهداری شده وتمامی امکانات مرتبط با موارد بهداشتی، دامپزشکی و... در آن پیش بینی شده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "بهره برداری از پایانه شرق و دسترسی های تازه؛ عیدانه مدیران شهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از پایانه شرق و دسترسی های تازه؛ عیدانه مدیران شهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید