آنالیز شعار سال 1400 و تحقق فرمایش رهبری فرزانه انقلاب

به گزارش وبلاگ بایجانی، نخستین نشست مدیر عامل ، معاونین و روسای واحدهای ستادی شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری در راستای مشخص اولویت ها و برنامه های تحقق فراوری،پشتیبانی ها، مانع زدایی ها برگزار شد.

آنالیز شعار سال 1400 و تحقق فرمایش رهبری فرزانه انقلاب

به گزارش وبلاگ بایجانی - چهار محال و بختیاری،در این نشست، سیامک حیدری با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آغاز سال 1400 اجرای شعار امسال را مهمترین اولویت کاری شرکت گاز استان چهار محال بیان نمود و خواهان اهتمام جدی تمام بخش های این شرکت به منظور اجرای این راهبرد اساسی شد.

حیدری گفت : شرکت گاز یک واحد عظیم خدماتی است که با توزیع گاز طبیعی، زیر ساختی مهم و استراتژیک را برای صنعت و اقتصاد کشور فراهم می نماید.

شعار سال جدید کلید واژه فراوری را دارد و باید با نگاهی منطقی با این شعار برخورد گردد

وی خاطر نشان ساخت : شعار سال 1400، کلید واژه فراوری را بر پیشانی خود دارد و تعیین است که اصلاح مسائل مرتبط با فراوری، در یک مدت محدود خلاصه نمی گردد و باید در این زمینه، نگاهی منطقی داشت.

حیدری با بیان اینکه : پشتیبانی و مانع زدایی در کنار هم می توانند مسائل گوناگون عرصه فراوری را مرتفع سازند، یعنی چه بسا پشتیبانی و حمایت ها از عرصه فراوری به دلیل وجود بعضی موانع تاثیر لازم را نداشته باشد، ضمن آنکه برطرف موانع، نوعی از پشتیبانی و حمایت است.

مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری توضیح داد : تحقق این شعار در صنعت گاز استان نیازمند نقش آفرینی تمامی کارکنان است تا نه فقط یک پشتیبانی و مانع زدایی محدود، بلکه مجموعه ای از پشتیبانی ها و مانع زدایی ها بتوانند موثر واقع گردد.

حمایت از فراوری کنندگان یک وظیفه است

وی، حمایت از پیمانکاران و تامین کنندگان کالا و خدمات و نیز برطرف موانع و مسائل واگذاری، اشتراک پذیری و توسعه شبکه ها، همچنین همدلی و همکاری کارکنان را، راهگشای تحقق شعار سال دانست و گفت : ما وظیفه داریم با همه ظرفیت ها به پشتیبانی و مانع زدایی بپردازیم تا خدمات به رشد خوبی برسد و با رصد مسائل در بخش های مختلف بتوانیم به پشتیبانی و حمایت های لازم بپردازیم.

همه باید در تحقق شعار سال 1400 کوشش و همت کنیم

حیدری گفت : در سال گذشته بهره برداری از دهها پروژه در بخش های مختلف خانگی و بویژه صنعتی رخ داد و امیدواریم در سال جدید در جهت تحقق شعار سال نیز با کوشش و همت همگانی در جهت رشد مالی و توسعه گاز رسانی به ویژه در صنایع فاقد گاز طبیعی گام های بلندتری برداریم و به لطف الهی در سال 1400 شاهد گشایش های مالی و گسترش فعالیت های فراوریی استان باشیم.

حذف کاغذ بازی و بروکراسی اداری و خدمت به مردم سرلوحه شرکت گاز استان

مدیرعامل شرکت گاز استان تاکید نمود :در امسال یکی از اهداف مهم تکمیل پروژه های نیمه کاره است، همچنین پشتیبانی جدی تر از طرح های گاز رسانی در سطح شهرستان های استان را در دستور کار خود قرار داده ایم،وی همچنین به حذف کاغذ بازی ها و بروکراسی های اضافی اداری اشاره و توضیح داد: الکترونیکی کردن امور و همچنین افزایش دانش تخصصی نیروهای سازمان به وسیله آموزش های ضمن خدمت کارکنان می تواند به تحقق شعار سال یاری نماید.

در انتها اعضای هیات مدیره، معاونین و سایر روسای شرکت، به بیان نقطه نظرات خود در مورد تحقق شعار امسال پرداخته، مسائل و مسائل موجود در شرکت را عنوان و راهکارهای پیشنهادی ارائه و بر مبنای صورتجلسه تنظیمی، مقرر شد تا واحدهای زیربط اقدامات لازم را بعمل آورند.

منبع: جام جم آنلاین

به "آنالیز شعار سال 1400 و تحقق فرمایش رهبری فرزانه انقلاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز شعار سال 1400 و تحقق فرمایش رهبری فرزانه انقلاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید