برای ارتقای رکورد ملی در المپیک کوشش می کنم، هدفم مدال در آسیاست

به گزارش وبلاگ بایجانی، مهرشاد افقری در مصاحبه با خبرنگاران درباره کسب سهمیه ورودی B المپیک در شنا گفت: ما تفاوتی با تیم ملی نداشتیم از آنجا که تعداد زیاد بود در دو گروه تقسیم شدیم، گروه اول به مسابقات صربستان اعزام شدند و ما به بلغارستان رفتیم. باشگاه اریس اصفهان ما را حمایت کرد و ما به نام نماینده اصفهان در مسابقات کسب سهمیه شرکت کردیم. توانستم رکورد ملی را ارتقا بخشم و ورودی B المپیک را به دست آورم.

برای ارتقای رکورد ملی در المپیک کوشش می کنم، هدفم مدال در آسیاست

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ بهابادی بیشتر بدانید.

شناگر ایران ادامه داد: با توجه به مدت زمان کوتاهی که تا المپیک توکیو در پیش داریم برنامه کوتاه مدتم این است که رکورد ملی را ارتقا بخشم ولی نمی توان برای مدال المپیک توکیو برنامه ای داشت اما برنامه بلندمدتم برای 413 روز آینده یعنی بازی های آسیایی چین است که تمام تلاشم را می کنم به مدال بازی های آسیایی برسم. برای رسیدن به این هدف به باور از سوی فدراسیون، بزرگان و مسئولان احتیاج داریم و باید حمایت شویم.

وی تاکید نمود: تمریناتم را در استخر مروارید با حمایت باشگاه اریس انجام می دادم، دیلانچیان، جابرزاده رئیس باشگاه اریس خیلی من را حمایت کردند در زمان اعزام به مسابقات بلغارستان جابرزاده در طی دو هفته 14 بار از اصفهان به تهران سفر کرد تا کارهای اداری انجام گردد، بسیار از آنها تشکر می کنم که من را در این راه حمایت کردند.

اصغری درباره پیگیری تمریناتش گفت: با توجه به اینکه تازه به ایران رسیده ام هنوز نامه نگاری ها صورت نگرفته و فعلاً در اصفهان تمرین می کنم منتظرم ببینم فدراسیون چه تصمیمی خواهد گرفت.

شناگر ایران گفت: محمد علیرضایی 14 سال پیش نخستین شناگری بود که سهمیه مستقیم المپیک را کسب کرد اما شرایط کسب سهمیه من با علیرضایی بسیار فرق دارد، او حدود 90 روز در کرواسی با هزینه فدراسیون و زیر نظر مربی خارجی اردو برگزار کرد اما من هیچ یک از این شرایط را نداشتم حتی در تهران و در استخر آزادی تمرین نکردم بلکه در اصفهان و زیر نظر مربی ایرانی (گامر دیلانچیان) تمریناتم را پیگیری کردم. یک سال و نیم در هیچ مسابقه ای شرکت نداشتم اما بالاخره به هدفم رسیدم و سهمیه المپیک را کسب کردم.

وی در سرانجام گفت: از جابرزاده، دیلانچیان، گرامی، طباطبایی و آموزش و پرورش اصفهان بسیار تشکر می کنم که من را حمایت کردند امیدوارم در ادامه مسئولان هم حمایت نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برای ارتقای رکورد ملی در المپیک کوشش می کنم، هدفم مدال در آسیاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای ارتقای رکورد ملی در المپیک کوشش می کنم، هدفم مدال در آسیاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید