اگر داور بازی با تراکتور تنبیه گردد ما هم رحمتی را تنبیه می کنیم!

به گزارش وبلاگ بایجانی، یحیی گل محمدی، امشب در نشست خبری پس از ملاقات تراکتور با شهرخودرو گفت: در مجموع فکر می کنم بازی خوب و جذابی بود، امیدوارم تماشاگران هم از بازی لذت برده باشند.

اگر داور بازی با تراکتور تنبیه گردد ما هم رحمتی را تنبیه می کنیم!

وی اضافه کرد: از نظر فنی باید بگویم اگر تنش های داوری نبود شاید شاهد بازی بهتری می توانستیم باشیم، با این حال داوران تصمیماتی می گیرند که بازی را تحت تأثیر قرار می دهند و آن چیزی که می خواهید را به دست نمی آورید.

وی با اشاره به دلیل کم نشاطی بازیکنان تیمش گفت: ما در 10، 15 دقیقه ابتدایی خوب پاس کاری کردیم و در زمین حریف بودیم، خوب بازی می کردیم، اما تصمیمات داوران تیم ما را عصبی کرد و تمرکزمان را از دست دادیم.

گل محمدی اذعان داشت: بازیکن حریف، گونه بازیکن ما را با آرنج شکست و مجبور شدیم او را تعویض کنیم، نمی گویم داور کارت زرد بدهد، اما حتی خطا هم نگرفت، وقتی بازیکن می رود بالای سر بازیکن مصدوم و می بیند گونه هم تیمی اش شکسته و داور حتی خطا هم نگرفته است، عصبی می گردد.

سرمربی تیم مشهدی ابراز داشت: ما تیمی نیستیم که به داوری اعتراض کنیم و کارت مُفت بگیریم، تمرکز ما روی مسائل فنی است، نه حاشیه ای، اما داوران در بازی امروز تیم ما را عصبی کردند؛ داور تمرکز خوبی در بازی نداشت و نمی دانم چرا این رخ داد.

سرمربی شهر خودرو توضیح داد: باید ببینیم کارشناسان داوری چه می گویند، اما از نظر فوتبالی باید بگویم روز خوبی نبود، امروز نتوانستیم به دلیل مسائل غیرفنی خودمان را پیدا کنیم و فوتبال خوبی بازی نکردیم.

گل محمدی همچنین گفت: من گفتم که تراکتور بازیکنان خوبی دارد و آنها در بازی های قبلی هم پیشرفت خوبی داشته اند.

یکی از وبلاگ بایجانی از گل محمدی پرسید شما می گوئید تیم نوپایی هستید، با این اوصاف چطور می خواهید در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنید؟ گل محمدی در پاسخ به خبرنگاری که این سوال را پرسید با توصیه مدیر رسانه ای این تیم سکوت کرد و به علت فنی نبودن سوال و بی ارتباط بودن آن با ملاقات با تراکتور، بدون پاسخ باقی ماند.

گل محمدی با اشاره به اینکه گل هایی که خوردیم شبیه به هم نبودند، تاکید نمود: ما سه گل مشابه هم نخوردیم، یک گل آغاز مجدد بود، یک گل پاس به عقب بود، شناختی که ساکت الهامی از ما داشت، بی تأثیر نبود، او تیم ما را به خوبی می شناخت؛ معلوم بود روی گل هایی که زدند به خوبی کار نموده بودند و تحلیل خوبی روی تیم ما داشتند آنها با برنامه گل زدند.

وی درباره لیست ورودی و خروجی تیمش در نیم فصل گفت: لیست ما هنوز تعیین نیست، تا بازیکنی نگیریم، بازیکنی از لیست خارج نمی گردد، ابتدا باید تعیین گردد به چه بازیکنانی احتیاج داریم و تا آن موقع لیست خروجی نداریم.

سرمربی شهر خودرو از ضرورت تقویت تیم برای لیگ قهرمانان آسیا سخن گفت و توضیح داد: باید برای لیگ قهرمانان آسیا تقویت شویم و بتوانیم بازی های بهتری به نمایش بگذاریم، تیم ما با امکانات بیشتر جای پیشرفت دارد و می توانیم در نیم فصل دوم بهتر نتیجه بگیریم و شرایط بهتری را رقم بزنیم.

گل محمدی همچنین مذاکره باشگاه شهرخودرو با امید عالیشاه بازیکن پرسپولیس را رد کرد وگفت: چنین مسأله ای وجود ندارد.

سرمربی تیم شهر خودرو درباره علت ضعف فرشاد محمدی مهر و اکبر صادقی در این بازی ابراز داشت: یک مقدار قدرت حریف که صاحب بازیکنان خوبی است، در این مساله تأثیرگذار بود، اینکه انتظار داشته باشیم مقابل همه تیم ها مانند بازی های دیگر باشیم، درست نیست، به ساکت الهامی هم گفتم آنها بازیکنان و تیم خوبی دارند، این تیم رفته رفته بهتر خواهد شد؛ این تیم با مهره هایی که دارد در حد قهرمان است.

گل محمدی با تقدیر از زنوزی مالک باشگاه تراکتور توضیح داد: او برای تیم تراکتور نعمت است، ساختاری که او برای تیم تراکتور ایجاد نموده، بسیار حرفه ای است، سخت می گردد دو تیم را در کنار هم داشت، امیدوارم از او هم حمایت گردد.

وی در خاتمه با اشاره به حرکت مهدی رحمتی در دقایق خاتمهی بازی با توپ جمع کن ها تاکید نمود: این حرکت عادی نبود، همانطور که گفتم داور بازیکنان ما را عصبی نموده بود، اما اگر کمیته داوران تنبیهی برای داوران این بازی در نظر بگیرد، ما هم برای رحمتی تنبیهی لحاظ می کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اگر داور بازی با تراکتور تنبیه گردد ما هم رحمتی را تنبیه می کنیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر داور بازی با تراکتور تنبیه گردد ما هم رحمتی را تنبیه می کنیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید