امیدوارم همه مثل سه کاپیتان شوند، ازبازیکنان باتجربه مشورت می گیرم

به گزارش وبلاگ بایجانی، احد شیخ لاری درباره حضورش در پست مربی موقت تراکتور گفت: فوتبال فراز و نشیب دارد، تعویق دو بازی و عملکرد ضعیف هفته های اخیر تا حدودی تیم را از نظر روحی و روانی با مشکل روبرو نموده که بنده سعی دارم ابتدا از نظر روحی و روانی با بازیکنان کار کنم و اعتماد به نفس شان را بازگردانم.

امیدوارم همه مثل سه کاپیتان شوند، ازبازیکنان باتجربه مشورت می گیرم

وی خطاب به بازیکنان جوان تیم اظهار کرد: تمامی بازیکنان، به ویژه جوانان تیم کوشششان را بیشتر نمایند و مطمئناً من هم کوشش آنان را نادیده نخواهم گرفت و تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه را راهی بازی ها می کنیم.

شیخ لاری با تمجید از زندگی حرفه ای بازیکنان باتجربه تراکتور اظهار کرد: سه کاپیتان تیم ما زندگی فوق العاده حرفه ای دارند و امیدوارم روزی برسد که تمامی فوتبالیست های ایرانی همچون شجاعی، دژاگه و حاج صفی زندگی و فوتبال حرفه ای داشته باشند. این بازیکنان به دور از اتفاقات اتفاق افتاده، کار خودشان را به نحو احسن انجام می دهند.

وی گفت: بنده از بازیکنان با تجربه تیم و از تمامی دلسوزان تراکتور مشاوره خواهم گرفت و به دنبال ارایه فوتبال زیبا همراه با پیروزی هستیم.

مسئول فنی تیم تراکتور تأکید کرد: بنده از ابتدای فصل در فاز پشتیبانی کنار تیم بوده ام و با قاطعیت می گویم که مدیریت تراکتور بهترین شرایط و امکانات را برای تیم فراهم نموده اند. بنده زمانی پیراهن تراکتور را پوشیدم و سرمربی گری این تیم را هم در کارنامه دارم، به طرفداران اعلام می کنم من تا لحظه مرگ طرفدار تراکتور هستم و در هر مسئولیتی که آقایان زنوزی و صادقیان بگویند به تیم محبوبم خدمت می کنم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "امیدوارم همه مثل سه کاپیتان شوند، ازبازیکنان باتجربه مشورت می گیرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدوارم همه مثل سه کاپیتان شوند، ازبازیکنان باتجربه مشورت می گیرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید