آرتتا: بازیکنان آرسنال نشان دادند چقدر از شکست مقابل لیورپول آسیب دیدند

به گزارش وبلاگ بایجانی، سرمربی آرسنال گفت که شاگردانش نشان دادند که شکست مقابل لیورپول به آنها آسیب زده و توپچی ها این باخت را جبران کردند.

آرتتا: بازیکنان آرسنال نشان دادند چقدر از شکست مقابل لیورپول آسیب دیدند

به گزارش وبلاگ بایجانی، میکل آرتتا پس از رجحان 2 بر صفر آرسنال مقابل نیوکاسل گفت: پس از این نتیجه می دانیم باید به سطحی متفاوت برسیم. پاس های بی نظم زیادی دادیم و در پرس منظم نبودیم. در بعضی دقایق به رقیب فضا دادیم و در این مدت باید به سمت گل های سوم و چهارم می رفتیم.

وی با اشاره به زهردار نبودن توپچی ها در 45 دقیقه اول بیان نمود: در نیمه نخست فرصت هایی داشتیم و بازی را به سمتی بردیم که خودمان می خواستیم، اما حریف را به دردسر نینداختیم. ما خطر لازم و کارهای ترکیبی برای رساندن توپ به خط حمله را نداشتیم. در نیمه دوم نباید صبر خود را از دست می دادیم و باید ساختار خودمان را حفظ می کردیم. پس از گل دوم نیوکاسل را به خوبی کنترل کردیم، اما باید از فضاها بهتر بهره می بردیم.

سرمربی آرسنال در خصوص اینکه همچنان به استفاده از بازیکنان جوان ایمان دارد، گفت: اعتماد به جوانان به آنها اعتماد به نفس می دهد. آنها امروز فرصت دیگری برای نشان دادن خودشان داشتند و از آن استفاده کردند. این بازیکنان در هفته نشان دادند چقدر از شکست مقابل لیورپول آسیب دیدند و چقدر تمایل داشتند آن بازی را مقابل نیوکاسل جبران نمایند.

آرتتا در خصوص مصدومیت بوکایو ساکا در این مسابقه توضیح داد: ساکا احساس ناراحتی کرد و باید شرایط او را ارزیابی کنیم.

وی درباره اینکه شاگردانش تنها به خاطر تفاضل گل کمتر از رسیدن به جمع چهار تیم بالای جدول لیگ جزیره بازمانده اند، گفت: ما بازی به بازی پیش می رویم. پس از شکست در آنفیلد شما همه چیز را از منظر دیگر می بینید، اما باید همچنان به راه خود ادامه دهیم تا ببینیم به کجا می رسیم. حالا باید بازی را بررسی و آماده سازی خود را برای ملاقات با منچستریونایتد شروع کنیم؛ چون روزهای زیادی پیش رو نداریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آرتتا: بازیکنان آرسنال نشان دادند چقدر از شکست مقابل لیورپول آسیب دیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرتتا: بازیکنان آرسنال نشان دادند چقدر از شکست مقابل لیورپول آسیب دیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید