افزایش 61 درصدی اعطای تسهیلات بانکی به واحد های صنعتی و کشاورزی اصفهان

به گزارش وبلاگ بایجانی، معاون هماهنگی امور مالی استانداری اصفهان از افزایش 61 درصدی تسهیلات بانکی به واحد های صنعتی و کشاورزی و رشد 11 درصدیِ نسبت مصارف به منابع بانکی استان اصفهان، اطلاع داد.

افزایش 61 درصدی اعطای تسهیلات بانکی به واحد های صنعتی و کشاورزی اصفهان

امیررضا نقش گفت: تامین مالی واحد های فراوریی و بنگاه های مالی استان اصفهان با هدف به بهره داری رسیدن طرح های فراوریی نیمه تمام و توسعه ای در بخش سرمایه ثابت بعلاوه یاری به حفظ ظرفیت فراوری و اشتغال موجود واحد های فراوریی در بخش سرمایه در گردش با برطرف موانع در اعطای تسهیلات بانکی، از مهم ترین اولویت های مالی استان است.

او ادامه داد: در شهریور 1400، نسبت مصارف و منابع شبکه بانکی کشور به طور میانگین 81 درصد و استان اصفهان 57.2 درصد بوده که در شهریور 1401 با کوشش های شبکه بانکی به عدد 68.1 درصد رسیدیم.

معاون هماهنگی امور مالی استانداری اصفهان در مورد شرایط منابع کشور و استان تأکید کرد: منابع بانکی کشور در شهریور سال 1401 نسبت به شهریور 1400، 35 درصد رشد داشته که در استان نیز تقریبا همین مقدار رشد رخ داده است، در بخش مصارف (تسهیلات) بانکی نیز شاهد 34 درصد افزایش در کشور بودیم و این درحالی است که در استان اصفهان افزایش مصارف 61 درصدی رخ داد.

نقش تأمین مالی واحد های فراوریی و بنگاه های مالی استان را در بخش سرمایه ثابت و سرمایه در گردش را یکی از اولویت های مهم استان مطرح نمود و اضافه نمود: با کوشش ها و مساعدت های شبکه بانکی استان شاهد افزایش 11 درصدی نسبت مصارف به منابع بانکی در استان هستیم.

او افزود: هدف گذاری ما در استان رسیدن به نسبت 75 درصدی مصارف به منابع بانکی در استان تا سرانجام سال 1401 است که به بانک های استان ابلاغ شده است.

وبلاگ بایجانی اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "افزایش 61 درصدی اعطای تسهیلات بانکی به واحد های صنعتی و کشاورزی اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 61 درصدی اعطای تسهیلات بانکی به واحد های صنعتی و کشاورزی اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید