تکلیف آل کثیر هفته دهم تعیین می گردد ، دنبال ضعیف کردن پرسپولیس بودند

به گزارش وبلاگ بایجانی، پیشکسوت فوتبال اصفهان می گوید: بعضی نسبت به خرید سپاهان ایراد می گیرند. باید بگویم وقتی مربی انتخاب می کنیم و سوابقش را می شناسیم، باید بگذاریم کارش را انجام دهد.

تکلیف آل کثیر هفته دهم تعیین می گردد ، دنبال ضعیف کردن پرسپولیس بودند

به گزارش وبلاگ بایجانی انتقال عیسی آل کثیر تا الان بزرگترین پاتک یک مدعی به دیگری است. پرسپولیس یک بار در ماجرای بیرانوند توانست شرایط را به نفع خودش تغییر بدهد اما در ماجرای آل کثیر، سپاهان بود که ستاره خط حمله رقیب را گرفت. اما این خرید با واکنش های متفاوتی از سوی طرفداران و بعضی قدیمی های سپاهان همراه بود. حسین چرخابی مربی سابق سپاهان در گفت و گو با ایسنا در این باره صحبت نموده و حتی جایی می گوید: بزرگ ترین معضل بعضی تیم ها این است که قبل از این که نقاط قوتشان را تقویت نمایند، در پی ضعیف کردن تیم های دیگر هستند.

زمان خوبی نیست

بعضی ها نسبت به این خرید سپاهان ایراد می گیرند. باید بگویم وقتی مربی انتخاب می کنیم و سوابقش را می شناسیم، باید بگذاریم کارش را انجام دهد. اکنون فرصت خوبی برای فشار آوردن نیست. اگر نمی خواهید خودتان یک شورا تشکیل دهید و مربی نیاورید. مورایس نقاط ضعف و قوت تیمش و بازیکنان لیگ را در فصل گذشته دید و حتما ساعت ها وقت گذاشته و فیلم بازی های تیم های رقیب را مشاهده کرد. مورایس به این نتیجه رسیده است که آل کثیر را جذب کند. نمی گویم خرید خیلی خوبی بود اما بعد از انجام یک سوم بازی های لیگ همه چیز معین می گردد.

معضل بزرگ

بزرگ ترین معضل بعضی تیم ها این است که قبل از این که نقاط قوتشان را تقویت نمایند، در پی ضعیف کردن تیم های دیگر هستند اما به هر حال عیسی با پرسپولیس به توافق نرسید و باشگاه سپاهان فکر کرد که به این بازیکن احتیاج دارد. آل کثیر فقط به درد نوک حمله می خورد. شاید مورایس سیستم 2-4-4 را انتخاب نموده است. یکی از شرایط انتخاب استراتژی درست، انتخاب بازیکن مناسب است.

خارجی های سپاهان

اگر یادتان باشد من با بازیکنان خارجی سپاهان در فصل گذشته مخالفت کردم و گفتم بازیکنان ایرانی بهتر از این بازیکنان هستند. حالا هم باید صبر کنیم و نباید در رابطه با بازیکنان ایرانی ایراد بگیریم. باید احترام بگذاریم تا بازی ها آغاز گردد و بگذاریم پنج هفته بگذرد و بعد نظر دهیم.

جذب شکاری و کاوه رضایی

رضا شکاری بازیکنی است که می گردد در چند پست از او استفاده کرد. عملکرد کاوه رضایی را به دو قسمت تقسیم می کنم. کاوه رضایی در بلژیک و در تراکتور دو عملکرد متفاوت داشت. رضایی در گذشته بازیکن بسیار برجسته ای بود و نمی گردد اکنون نظر صحیحی داد. مورایس فوتبال این بازیکنان را دیده و شناخته است. ممکن است برای دیگر بازیکنان تغییرات به وجود بیاورد. بازیکنان را مطابق سیستم انتخاب می نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "تکلیف آل کثیر هفته دهم تعیین می گردد ، دنبال ضعیف کردن پرسپولیس بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف آل کثیر هفته دهم تعیین می گردد ، دنبال ضعیف کردن پرسپولیس بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید