اصرار به جدایی یک بازیکن از پرسپولیس

به گزارش وبلاگ بایجانی، یحیی گل محمدی در نیم فصل در پی جذب چند بازیکن است تا ضعف های تیمش را رفع کند، اما از آنجایی که تیم های لیگ رجحان برای صدور رضایتنامه رقم های عجیبی را مطرح نموده اند سرمربی سرخ ها بحث معاوضه چند بازیکن تیمش را مطرح نموده است.

اصرار به جدایی یک بازیکن از پرسپولیس

طی روز های اخیر خبر های زیادی در مورد پیشنهاد معاوضه بازیکنان پرسپولیس با بعضی از بازیکنان لیگ رجحان منتشر شده است، اما نکته جالب توجه ذکر شدن نام رضا اسدی در تمامی این خبر ها است.

هافبک سرخ ها در ابتدای فصل با سرو صدای زیاد به پرسپولیس پیوست، اما هرگز پیروز نشد نمایش درخشان خود در سایپا و تراکتور را تکرار کند تا به صورت کامل از تفکرات فنی یحیی گل محمدی بیرون برود.

اینطور که به نظر می رسد سرخ ها در نیم فصل به صورت جدی در پی معاوضه رضا اسدی با یکی از گزینه های مد نظر یحیی گل محمدی هستند. بازیکن گران قیمت پرسپولیس در صورتی که به جدایی رضایت بدهد به لحاظی اقتصادی هم به سود سرخ ها خواهد بود.

ابتدای فصل بعضی از منابع خبری رقم قرارداد رضا اسدی را بین 10 تا 20 میلیارد برای یک فصل عنوان کردند که رقم 20 میلیارد کمی دور از فکر به نظر می رسد. اما اگر همان مبلغ 10 میلیارد را هم در نظر بگیریم سرخ ها با رقم 5 میلیاردی که باید برای نیم فصل دوم به اسدی پرداخت نمایند می توانند پول رضایت نامه دو بازیکن لیگ رجحان را پرداخت نمایند.

خبرورزشی

منبع: فرارو

به "اصرار به جدایی یک بازیکن از پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصرار به جدایی یک بازیکن از پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید