اتاق خواب به سبک بوهو

به گزارش وبلاگ بایجانی، سبک بوهو که امروزه بسیار محبوب است یکی از سبک های سنتی، متفاوت و مجذوب کننده است . این سبک بر خلاف سبک مینیمال فضایی شلوغ دارد و در گذشته برای افراد مهاجرت نموده به کار برده می شده که نوع زندگی آن ها را به نمایش بگذارد، که حتی از این سبک با نام سبک کولی وار هم یاد می گردد که اشاره به این موضوع دارد. در این سبک برای دکور اتاق خواب و حتی قسمت های دیگر از دست سازه های چوبی؛ و برای روتختی، بالش و پرده از بافت های قدیمی و رنگ های گرم استفاده می گردد. استفاده از اکسسوری های قدیمی و کهنه، فرش های کهنه نما و لاکی و بافت های دست ساز و هنری هم بسیار مناسب می باشد. با ما همراه باشید تا بیش تر با این سبک دکوراسیون آشنا شوید .

اتاق خواب به سبک بوهو

اکسسوری هایی که در سبک بوهو استفاده می گردد

اکسسوری هایی که در این سبک دکوراسیون استفاده می گردد زیاد منطبق با مد روز نیستند و بیش تر وسایلی مانند جعبه های قدیمی، ظروف چینی ناهمسان، یادگاری هایی از مسافرت ها و زمان های کودکی و تحصیل، اشیا تزیینی یا کاربردی دیگر کشورها و دست سازه های هنری مورد استفاده می باشند. استفاده از اکسسوری هایی با موتیف های هماهنگ می توانند گزینه بسیار خوبی برای این سبک باشند، بعلاوه صنایع های دستی شهر های مختلف ایران مثل مجسمه ها، تابلوها، زیلو و قالیچه ها هم زیبایی خاصی برای دکوراسیون این سبک ایجاد می نمایند. دریم کچر یکی از پایه های اصلی اکسسوری بوهو می باشد که افسانه های زیادی دارد و گفته می گردد با آویزان کردن آن در بالای تخت کابوس ها را از شما دور می نماید. لامپ های ریسه ای هم یکی از اکسسوری هایی است که در این سبک می توان استفاده کرد و در شب با روشن کردن آن ها فضای زیباتری خواهید داشت.

گل و گیاه در اتاق خواب

گیاهان نقش بسیار مهمی در این سبک دارند، شما می توانید از انواع گل ها و گلدان ها برای دکور اتاقتان بهره ببرید؛ اما آویزان کردن گل مکرومه به دیوارهای اتاق زیبایی بسیار خاص و شگفت انگیزی برای اتاق ایجاد می نماید. برای کاشت گیاهان در این سبک می توانید از سبد های حصیری یاری بگیرید که به زیبایی دکور در این سبک یاری می نمایند. گیاه های آپارتمانی و درختچه ها هم هم برای اجرای این سبک مناسب هستند زیرا نگهداری آن ها هم راحت تر است. با اجاره ویلا مقرون به صرفه در کردان در سایت رنتی جا شاهد برخی از این ویلاها هستید که به این سبک تزئین شده اند و نمای جالبی به فضای داخلی ویلا بخشیده اند.

اینگونه ویلاها حس جالب و خودمانی به آدم دست می دهد که می تواند تجربه خوبی برایتان از سفر به یادگار بگذارد.

منبع: اتاق

به "اتاق خواب به سبک بوهو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتاق خواب به سبک بوهو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید