آشنایی با عجیب ترین مسائل بیماران

به گزارش وبلاگ بایجانی، در گوشه و کنار جهان بیمارانی وجود دارند که با مشکلاتی عجیب به پزشکان مراجعه می نمایند.

آشنایی با عجیب ترین مسائل بیماران

به گزارش وبلاگ بایجانی، شاید شما هم داستان های زیادی درباره مراجعه بیمارانی با مسائل عجیب و غریب به پزشکان شنیده باشید. در این مطلب به عجیب ترین مسائل بیماران در مراجعه به پزشکان می پردازیم:

1- وجود میخ در جمجمه

یک مرد در ایالت کلرادو با مراجعه به پزشک از دندان درد و تاری دید خود شکایت کرد. پزشک پس از معاینه فرد نتوانست به دلیل این مشکل پی ببرد. با این حال، عکس از جمجمه این مرد نشان داد وی در زمان کار با تفنگ میخکوب بدون آنکه بفهمد یک میخ را به جمجمه خود شلیک نموده است. همین موضوع باعث ایجاد مسائل بینایی در فرد شده بود.

2- دزدیدن اعضای بدن

شاید یکی از عجیب ترین موارد بیماران مراجعه کننده به پزشک مربوط به کالین برنز باشد. وی زمانی که در اتاق عمل چشمان خود را گشود، دید که پزشکان در حال جداسازی اندام وی و پیوند آن به فرد دیگر هستند. پزشکان به اشتباه تشخیص داده بودند که وی به مرگ مغزی دچار شده است و کوشش داشتند اندام های وی را به دیگر بیماران نیازمند پیوند بزنند.

3- بیمار سمی

گلوریا رامیرز، یک بیمار سرطانی در سال 1994 به بیمارستان مراجعه کرد. پرستاران زمانی که در حال اجرا آزمایش خون وی بودند به بوی عجیبی در خون این بیمار پی بردند.

این زن به دلیل وخامت حالش جان سپرد، اما 23 نفر از افراد نزدیک وی در بیمارستان که بوی عجیب خون وی را استشمام نموده بودند دچار مسمومیت شدند.

4- خوردن آهن ربا

یک کودک 8 ساله در سال 2008 اقدام به خوردن 30 آهن ربا و توپ آهنی به دلیل شباهت آن ها با شکلات کرد. پزشکان پس از عمل جراحی پیروز به خارج کردن این قطعات از شکم این کودک شدند. با این حال، این قطعات باعث وقوع چندین پارگی شدید در دستگاه گوارش وی شده بود.

5- ماندن نوزاد در شکم مادر

در سال 1999 پزشکان هندی به مورد بسیار عجیبی برخورد کردند. یک زن کشاورز هندی یکی از نوزادان خود در دوره بارداری را به مدت 36 سال در رحم خود نگه داشته بود.

پزشکان در ابتدا تصور می کردند شکم این زن به دلیل وجود تومور عظیم شده است، اما عکس از شکم این زن نشان داد که این تومور حاوی دست و پا و دیگر اجزای یک انسان است.

این زن به دلیل آنکه در زمان بارداری به پزشک مراجعه ننموده و در خانه وضع حمل نموده بود، پی به وجود نوزاد دوم نبرده بود.

منبع: باشگاه وبلاگ بایجانی

منبع: جام جم آنلاین

به "آشنایی با عجیب ترین مسائل بیماران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با عجیب ترین مسائل بیماران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید