شطرنج

با این 5 ترفند در چند دقیقه فضای خانه را بهتر جلوه دهید

برخلاف طراحی داخلی می توان از یک فرایند کوتاه تر با استفاده از تکنیک های خاص برای ارتقای هر فضا به زیباترین محل ممکن استفاده کرد راز هایی که از آن برای بهتر جلوه دادن خانه و القای احساسی بهتر به بیننده استفاده می گردد.

9 شهریور 1402

بازدید از این 5 مکان دیدنی را از دست ندهید ، کالسکه ناصرالدین شاه اینجاست

تعطیلات نوروز فرصتی کم نظیر در اختیار ما می گذارد که وقت بیشتری در کنار خانواده و دوستانمان سپری کنیم. روزهایی که می توانیم با برنامه ریزی مناسب در کنار آنها هم لحظاتی به یادماندنی را در خاطراتمان ثبت کنیم و هم از خستگی کار یکساله خود بکاهیم.

6 فروردین 1402

پاشازاده: بازی استقلال ، الدحیل فینال گروه است، چوکا دلخوشی مردم تالش است، این دلخوشی را نگیرید

مهدی پاشازاده، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال و سرمربی فعلی چوکای تالش ملاقات امشب آبی پوشان مقابل الدحیل قطر را یک فینال دانست.

30 مرداد 1400

این روزها وقت بخور و بخواب نیست!

خبرنگاران/کرمانشاه یک روانشناس با اشاره به اهمیت اوقات فراغت بچه ها و نوجوانان و لزوم برنامه ریزی برای این ایام گفت: این روزها باید با سرگرمی های آموزنده و آموزش و سرگرمیات سالم برای فرزندان سپری شود و والدین نباید اجازه دهند این ایام فقط با بخور و بخواب...

24 تیر 1400

حضور معلولین در جامعه با ورزش و بازی های بومی

معاون توانبخشی بهزیستی استان زنجان گفت : با اجرای طرح ورزش و بازی های بومی در برنامه توانبخشی مبتنی بر جامعه در روستاها افراد دارای معلولیت ضمن پرورش قوای جسمانی، روانی و افزایش مهارت های ارتباطی خویش می توانند قابلیت های خود را در سایر زمینه ها و مشارکت...

14 اردیبهشت 1400

برگزاری المپیک 2019 زمستانی ناشنوایان بازهم بدون ایران

به گزارش خبرنگاران، المپیک زمستانی از جمله رویدادهایی است که هر چهار سال یکبار زیر نظر فدراسیون جهانی ناشنوایان برگزار می گردد. اولین دوره این بازی ها سال 1924 به میزبانی فرانسه برگزار گشت و تا به امروز تقریبا هر چهار سال یکبار پیگیری شده است.

2 بهمن 1398