6 اکسسوری که همواره باید در کمد خود داشته باشید

به گزارش وبلاگ بایجانی، قسمت عمده ای از زیبایی پوشش و لباس هایی که می پوشید در گرو اکسسوری هایی است که استفاده می کنید. اکسسوری ها تاثیر بسیار زیادی بر خاص و مجذوب کننده تر شدن شما خواهند داشت.

6 اکسسوری که همواره باید در کمد خود داشته باشید

یک استایل بی نقص و از هر نظر تکمیل امروزه با داشتن اکسسوری های خاص ساخته می گردد. با توجه به استایل سلبریتی ها متوجه می شوید اکسسوری ها تا چه مقدار در زیبایی یک استایل تاثیرگذار هستند. آن ها در بسیاری از مواقع لباس های ساده می پوشند و از چند اکسسوری گران قیمت و خاص استفاده می نمایند. همین امر باعث مجذوب کنندهیت در پوشش این افراد می گردد. شما هم می توانید این تفاوت را ایجاد کنید. همراه ما باشید تا اکسسوری های اصلی برای کمدتان را به شما معرفی کنیم.

1.زیورآلات

این مهم ترین قسمت از فهرست بلند بالای اکسسوری ها است. زیورآلات طلا به علت ارزش بالایی که دارند جدا از زیبایی برترین سرمایه گذاری شما خواهند بود. البته شما می توانید با دریافت نرخ لحظه ای و خرید سکه طلا با قیمتی مناسب تر یک سرمایه گذاری بدون ضرر داشته باشید؛ این نکته را هم در نظر داشته باشید هیچ اکسسوری به مقدار اکسسوری های طلا زیبا و چشمگیر نیست.

  • دستبند: دستبند طلا را همواره در کمد اکسسوری های خود داشته باشید. یک دستبند طلا برای بسیاری از استایل های شما مناسب است و احتیاجی نیست تعداد زیادی دستبند طلا خریداری کنید. مدلی را انتخاب کنید که تا حد امکان ساده باشد و با بیشتر استایل های تان همخوانی داشته باشد. دستبندهای بدل یا مهره دار هم زیبا هستند اما نمی توانید آن ها را به همراه لباس های شب و استایل های رسمی بهره ببرید.
  • زنجیر طلا مردانه و زنانه: زنجیر طلا یاری می نماید تا گردن شما موزون تر دیده گردد. اگر تنها یک لباس شیک بپوشید و هیچ زنجیری نداشته باشید اینطور به نظر می رسد که چیزی در استایلتان کم است. یک مدل زنجیر طلا مردانه زیبا خریداری کنید. مدل کارتیه یا ورساچه از ترندهای پرهواداری هستند که می توانید از رنگ سفید یا طلایی آن بهره ببرید. بعلاوه می توانید دستبند خود را با زنجیر ست کنید.
  • انگشتر: انگشتر از دیگر اکسسوری هایی است که خانم ها و آقایان شیک پوش از آن استفاده می نمایند. مردان بهتر است تا مدل های ساده اما شکیل تر را امتحان نمایند و خانم ها انگشتر های تک نگین را امتحان نمایند. از ترندهای زیبا برای انگشتر زنانه انگشترهای تک نگین هستند که مدل های جواهر آن هوادار بسیار زیادی دارد. انگشتر ترند دیگر این روزها انگشترهای کارتیه هستند. این مدل را می توانید با تمام استایل ها بدون هیچ محدودیتی بهره ببرید.
  • گوشواره: این روزها گوشواره تنها برای خانم ها یک اکسسوری ضروری نیست و بسیاری از آقایان خوش پوش هم از این اکسسوری استفاده می نمایند. گوشواره های حلقه ای کوچک دوباره ترند شده اند. استفاده از گوشواره های حلقه ای به همراه کت و شلوار برای مردان توصیه مجذوب کنندهی است. مخصوصا اگر موهای بلندی دارید گوشواره را به اکسسوری دائمی خود تبدیل کنید. خانم ها بهتر است بدانند تا از چه مدل گوشواره ای با لباس های شب خود استفاده نمایند. اگر لباس شب شما بند و دنباله دار است و یقه آن باز است برترین انتخاب گوشواره های آویز هستند. برای یقه های پشت گردنی و بسته بهتر است مدل های کوچک و میخی را امتحان کنید.

2.کلاه

کلاه اکسسوری کلاسیک و زیبایی است. ما پیشنهاد می کنیم اگر موهای چندان پر پشتی ندارید از مدل های مختلف کلاه بهره ببرید. با توجه به فرم صورت خود می توانید برترین نمونه از مدل کلاه را برای خود انتخاب کنید. کلاه های شاپو، لبه دار، مدل های اسپرت و کلاه کپ و برای فصل سرما کلاه خز دار و بافتنی مدل های مناسبی هستند. کلاه های لبه داری که برای فصل سرما مناسب هستند به همراه یک کت چرم مشکی استایل بی نظیری می شوند. شما می توانید از یک بافت کرم رنگ برای زیر کت خود بهره ببرید و بوت چرمی مشکی خود را با کت ست کنید.

3.مینی اسکارف و دستمال سر

مینی اسکارف ها بسیار ترند شده اند. این مدل ها برای استایل های مشابه بریتانیایی عالی هستند. اگر موهای شما تا روی شانه است، آن ها را فر کنید تا مقداری از مو دیده گردد. از مینی اسکارف به همراه یک کت بلند خردلی یا شتری رنگ بهره ببرید و بوت بلندی تا بالای زانو بپوشید. نباید فراموش کنید پالتوی خود را باز بگذارید. پالتوی بلند و بسته چیزی شبیه به یک کیسه است. شلوار مشکی یا کرم رنگ را امتحان کنید و اکسسوری های طلا به همراه این استایل بپوشید. شک نکنید این استایل با مینی اسکارف بسیار زیبا است. دستمال سر هم به مقدار مینی اسکارف کاربردی است. مینی اسکارف بیشتر با استایل های کلاسیک و وینتج استفاده می گردد و دستمال سر برای استایل اسپرت و ورزش مناسب است.

4.دستمال گردن

دستمال گردن برای موزون نشان دادن گردن شما یک اکسسوری عالی است. اگر گردن کشیده ای دارید دستمال گردن اکسسوری ویژه و مهمی برای استایل شما است. دستمال گردن طرح داری انتخاب کنید تا بتوانید با استفاده از رنگ های موجود در ترکیب این دستمال گردن سایر آیتم های استایل خود را بچینید.

5.صندل های راحتی و مجلسی

این اکسسوری بسیار کاربردی برای جشن ها و مراسم های مختلف شما است. صندل مدل های بسیار متنوعی دارد. صندل راحتی و صندل های مجلسی دو نمونه از پرکاربردترین صندل هایی هستند که در کمد خود به آن احتیاج خواهید داشت. برای یک جشن مجلل و برای مهمانی پس از جشن به هر دو گزینه احتیاج خواهید داشت.

6.کراوات و پاپیون

آقایان خوش پوش برای شرکت در جشن های مهم و حتی برای حضور در یک جلسه کاری احتیاج به کراوات یا پاپیون خواهند داشت. کراوات، یک اکسسوری مردانه است که تا حد زیادی استایل شما را رسمی و مجذوب کننده می نماید. این استایل برای یک مراسم مجلل یا یک قرار کاری مناسب است. پاپیون برای مجلس عروسی مناسب است. گیره کراوات و دستمال جیبی هم از دیگر آیتم های مهم برای استایل مردانه شیک و مجذوب کننده است. توصیه می گردد این آیتم ها را در کمد اکسسوری های خود داشته باشید.

اکسسوری ها می توانند نقاط قوت استایل شما باشد و انتخاب صحیح اکسسوری برای هر استایلی به خاص بودن شما یاری می نماید. اگر می خواهید چشم گیر و مجذوب کننده باشید به تعداد بیشتری اکسسوری احتیاج دارید.

نویسنده: سارااقبالی

منبع: پیام دلتا

به "6 اکسسوری که همواره باید در کمد خود داشته باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 اکسسوری که همواره باید در کمد خود داشته باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید