گردوخاک در سیستان و بلوچستان 769 نفر راهی بیمارستان کرد

به گزارش وبلاگ بایجانی، مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: در پی موج نو وقوع طوفان گردوخاک از شب گذشته تا به امروز 769 نفر در منطقه سیستان راهی مراکز درمانی شده اند.

گردوخاک در سیستان و بلوچستان 769 نفر راهی بیمارستان کرد

به گزارش تسنیم، موج تازه وزش طوفان گردوخاک از روز گذشته بار دیگر برای سومین بار از ابتدای تیرماه تا به امروز منطقه سیستان واقع در شمال استان سیستان و بلوچستان را فرا گرفته و مردم منطقه را با چالش جدی روبرو نموده است.

مجید محبی، مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان در مصاحبه با خبرنگار تسنیم در زاهدان، گفت: در پی موج تازه وزش باد های 120 روزه در منطقه سیستان شامل پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز واقع در شمال استان مجموع مراجعین به مراکز درمانی منطقه از ساعت 8 شب 21 تیرماه تا به امروز 769 نفر بوده که 71 نفر از آن ها بستری و مابقی سرپایی درمان شدند

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان نیز گفت: براساس آنالیز آخرین نقشه های پیش یابی آسمان استان غبارآلود پیش بینی می گردد و در ارتفاعات جنوبی و سواحل استان، شرایط برای رشد ابر فراهم است.

محسن حیدری اضافه کرد: تا فردا در منطقه سیستان واقع در شمال استان وزش باد شدید و گردوخاک و گاهی طوفان گردوخاک پیش بینی می گردد. دوشنبه از شدت وزش باد کاسته شده و مجدداً از سه شنبه وزش باد در شمال استان تشدید خواهد شد.

ور ادامه داد: طی این مدت در نواحی مرکزی، نوار غربی و مرز شرقی افزایش غبار و وزش باد نسبتاً شدید بعضی نقاط گردو خاک خواهیم داشت. دریای عمان به ویژه در منطقه ها شرقی مواج خواهد بود.

منبع: فرارو

به "گردوخاک در سیستان و بلوچستان 769 نفر راهی بیمارستان کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردوخاک در سیستان و بلوچستان 769 نفر راهی بیمارستان کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید