کدام استان ها هفته آینده شاهد بارندگی خواهند بود؟

به گزارش وبلاگ بایجانی، خبرنگاران : کارشناس هواشناسی گفت: در بسیاری از مناطق کشور بارش های بهاری همچنان ادامه خواهد داشت.

کدام استان ها هفته آینده شاهد بارندگی خواهند بود؟

به گزارش وبلاگ بایجانی به نقل از وبلاگ بایجانی، صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی با بیان اینکه امشب در بعضی مناطق استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان، غرب اصفهان، شمال فارس، هرمزگان و همچنین در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، غرب سواحل دریای خزر و دامنه های البرز مرکزی واقع در استان های زنجان، قزوین و البرز و رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر بارش پراکنده رگبار رعد و برق و وزش باد شدید انتظار می رود، اضافه نمود: در خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و شمال هرمزگان رگبار و رعد و برق شدید رخ خواهد داد و در این مناطق احتمال وقوع تگرگ نیز وجود دارد.

او یادآور شد: در روز شنبه سامانه بارشی در شمال غرب تقویت شده و علاوه بر اردبیل و آذربایجان شرقی و سیستان و بلوچستان در مناطقی از ارتفاعات زاگرس شمالی و مرکزی نیز از بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ می دهد .

او یادآور شد :روز یکشنبه سامانه بارشی در قالب مناطق کشور فعال بوده و سبب بارش می گردد .

ضیائیان بیان نمود: در روز یکشنبه در بعضی مناطق آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، قزوین ، البرز، تهران و غرب سمنان گیلان و مازندران رگبار و رعد و برق شدید انتظار می رود.

او شرح داد: روز دوشنبه در سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، ایلام، کردستان، خوزستان و در سایر مناطق کشور بارش ادامه خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی بیان نمود: روز سه شنبه در سمنان، اصفهان، یزد، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، کرمان و ارتفاعات کرمان بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می گردد.

او بیان نمود: در روز شنبه در شمال غرب و روز یکشنبه و دوشنبه در استان های ساحل خزر و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز و شمال شرق کاهش نسبی دما را خواهد داد .

او درباره آب و هوای استان تهران هم گفت: فردا آسمان تهران صاف و بعد از ظهر افزایش ابر رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می گردد و بیشترین دمای تهران 30درجه و کمترین آن 19 درجه خواهد بود.

منبع: اقتصادنیوز

به "کدام استان ها هفته آینده شاهد بارندگی خواهند بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام استان ها هفته آینده شاهد بارندگی خواهند بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید