چرایی فاصله دختران از خانواده در شکلات تلخ

به گزارش وبلاگ بایجانی، تهیه کننده شکلات تلخ بیان نمود که باید از سنین کودکی به دغدغه های دختران گوش کرد تا در دوران نوجوانی از خانواده فاصله نگیرند.

چرایی فاصله دختران از خانواده در شکلات تلخ

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ بایجانی به نقل از روابط عمومی برنامه، مجتبی احمدی کارگردان مستند شکلات تلخ درباره این برنامه اعلام کرد: آنالیز های اتاق فکر برنامه شکلات تلخ تعیین کرد که پرداختن به موضوع روابط خانواده و نوجوانان یکی از سرفصل های اصلی در کاهش انواع آسیب اجتماعی است. خانواده ها می توانند با دقت و آنالیز بیشتر در نوع ارتباط با فرزندانشان به خصوص دختران، خانواده را از انواع اتفاقات و حوادثی که پیش روی فرزندانشان است مصون نگه دارند.

وی با اشاره به قسمت جدید برنامه که یکشنبه 26 بهمن روی آنتن می رود، ادامه داد: در این قسمت از برنامه شکلات تلخ قرار است به موضوع آسیب های موجود در زندگی دختران بپردازیم و زندگی این گروه حساس را به لحاظ احتیاجها، نوع رفتار و نوع تغییر در برخورد ها با حضور کارشناسان مختلف آنالیز کنیم.

تهیه نماینده برنامه شکلات تلخ اظهار کرد: در ادامه مباحث مرتبط با زندگی نوجوانان به مبحث مهم دیالوگ رسیدیم و تعیین شد که مصاحبه می تواند در جمع و جور کردن ذهن شنماینده فرزند بسیار موثر باشد.

کارگردان شکلات تلخ یادآور شد: مباحث مرتبط با فاصله دریافت دختران و پسران از خانواده به عنوان فرار و قصه خودکشی از چند زاویه قابل آنالیز است و احتیاج بود تا این موضوع را در اتاق فکر برنامه به شکلی کاملاً تخصصی با حضور کارشناسان حوزه آسیب در سازمان بهزیستی، جامعه شناسان، روانشناسان، اقتصاددانان و حتی پزشکان مورد تحلیل و آنالیز قرار بدهیم.

احمدی در سرانجام اعلام کرد: تمام کوشش ما این است که با نمایش واقعیت های زندگی نوجوانان به خصوص دختران در این مستند تلویزیونی به نکات مهمی از تجارب اشتباه و درست افراد برسیم تا دیگر افراد جامعه با دیدن این مستند تلویزیونی احتیاج نداشته باشند راستا اشتباه دیگران را تکرار نمایند.

مستند شکلات تلخ با موضوع آسیب های اجتماعی به تهیه نمایندگی و کارگردانی مجتبی احمدی از ساعت 16 در روز های یکشنبه و سه شنبه از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما روی آنتن می رود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "چرایی فاصله دختران از خانواده در شکلات تلخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرایی فاصله دختران از خانواده در شکلات تلخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید