چالش های حمید گودرزی در ایفای نقش امین شهید چمران

به گزارش وبلاگ بایجانی، حمید گودرزی گفت: در سریال روزهای ابدی یک نقش واقعی را ایفا می کنم و داستان در برهه از تاریخ می گذرد که تجربه ای نسبت به آن نداشتم.

چالش های حمید گودرزی در ایفای نقش امین شهید چمران

به گزارش وبلاگ بایجانی، حمید گودرزی بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون در گفت وگو با فارس، درباره ویژگی های نقش نفیسی گفت: سریال روزهای ابدی یکی از آثار تاریخی به شمار می آید که شخصیت های آن اکثرا بر اساس واقعیت ها هستند و رفرنس تاریخی دارند.

وی ادامه داد: نقش نفیسی که من آن را بازی می کنم، یکی از افراد امین دکتر چمران در آن برهه تاریخی بوده و دکتر به نفیسی خیلی اطمینان داشته است. نفیسی به عنوان یک فرد امین از ماموریت ها و اطلاعاتی که در اختیار دکتر چمران قرار می گرفته، آگاه بوده است.

گودرزی ادامه داد: ساواک در آن دوره بر اساس ماموریتی که برایش تعریف شده بود تا افراد را تخریب کند، انگی را به نفیسی می زند و نفیسی را به گونه ای جلوه می دهد که اشرافی گری داشته و با ساواک همکاری می نموده است. بعد از انقلاب و برچیده شدن ساواک معین می گردد پرونده نفیسی کاملا پاک بوده و به همکاری اش با انقلاب ادامه می دهد.

گودرزی درباره شناختش از آن مقطع انقلاب و مطالعه در این حوزه گفت: در آن برهه تاریخی به دلیل سن و سال کم (متولد 56) شناخت چندانی نمی توانم به شخصه داشته باشم اما برای رسیدن به نقش در دفتر جلساتی داشتیم. با حضور جواد شمقدری (کارگردان) و محسن علی اکبری (تهیه کننده) درباره آن مقطع زمانی به بحث می نشستیم. سوالاتی را که داشتیم به عنوان نسلی که آن دوره را تجربه نکردیم و قرار بود بازی کنیم مطرح می کردیم و دوستان با سعه صدر شرح می دادند تا بتوانیم در هنگام اجرا دقیق پیاده کنیم که خواسته کارگردان برآورده گردد.

بازیگر مجموعه پرطرفدار مسافری از هند در ادامه گفت: تصویربرداری این سریال نزدیک به سه سال طول کشید که بازی من نزدیک به یک سال و چند ماه به طول انجامید. لوکیشن های متفاوتی داشتیم که در بیش از 500 لوکیشن جابجایی داشتیم؛ از دورترین روستاهای کشور کار کردیم تا در قلب تهران که در سریال کاملا مشهود است. با صحبت هایی که داشتم به نظرم نتیجه کار خوب است و امیدوارم مخاطب هم با دیدن این سریال این برهه تاریخی را بیشتر بشناسد.

وی در انتها تاکید نمود: کار با آقایان علی اکبری و شمقدری تجربه خوبی بود. اوایل کار چیزهایی را می شنیدیم که وقتی وارد کار شدیم فضای کار بسیار محبت آمیز و عالی بود. همه بچه های گروه زحمت کشیدند و از جان خود مایه گذاشتند؛ امیدواریم مخاطب ببیند و لذت ببرد.

منبع: جام جم آنلاین

به "چالش های حمید گودرزی در ایفای نقش امین شهید چمران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالش های حمید گودرزی در ایفای نقش امین شهید چمران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید