پذیرش دانشجوی ارشد آموزش پزشکی مجازی در دانشگاه علوم پزشکی تهران

به گزارش وبلاگ بایجانی، دانشگاه علوم پزشکی تهران برای سال 1400 دانشجوی کارشناسی ارشد آموزش پزشکی مجازی می پذیرد.

پذیرش دانشجوی ارشد آموزش پزشکی مجازی در دانشگاه علوم پزشکی تهران

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ بایجانی، دوره کارشناسی ارشد آموزش پزشکی مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران به وسیله گروه آموزش پزشکی و با همکاری دانشکده مجازی ارائه می گردد.

این دوره به شیوه ترکیبی و با استفاده از روش های مختلف تدریس با تأکید بر مشارکت فعال دانشجویان ارائه می گردد.

کلاس های حضوری در هر نیمسال، در دو بلوک اول و آخر نیمسال، هر کدام به مدت حداکثر سه روز و یا به صورت جلسات دو ساعته در طی یک هفته ارائه خواهند شد.

بخش مجازی به وسیله ارائه محتوای الکترونیکی، مطالعه مواد آموزشی ارائه شده، انجام و ارسال تکالیف در قالب سامانه آموزش مجازی نوید در طول نیمسال تحصیلی خواهد بود.

برنامه های حضوری گروه (ژورنال کلاب و سمینار های آموزشی) به مقدار دو ساعت در هفته برگزار می گردد و آزمون خاتمه دوره دروس به شیوه حضوری برگزار می گردد.

دانشجویان مجازی موظفند در هر نیمسال تحصیلی حداقل 6 واحد درسی را با موافقت گروه آموزشی (با اولویت دروس پیشنیاز) از بین دروس ارائه شده اخذ نمایند. سقف مدت مجاز تحصیل در این رشته 5 سال پیش بینی شده است.

پذیرش در دوره به وسیله آزمون ورودی برگزار شده به وسیله گروه آموزش پزشکی صورت می گیرد.

اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و سایر دانشگاه های علوم پزشکی کشور، دارندگان مدرک کارشناسی ارشد و مدارک بالاتر گروه علوم پزشکی و بعلاوه دانشجویان دکتری حرفه ای (پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی) مطابق آئین نامه MD-MSc شرایط شرکت در آزمون ورودی را دارند.

سهمیه قبولی دانشجویان، تا سقف 30 درصد از کل ظرفیت پذیرفته شدگان هر دوره اس و سهمیه پذیرش اعضای هیات علمی بدون سقف معین است.

آزمون ورودی دوره مجازی کارشناسی ارشد آموزش پزشکی در امسال به صورت آزمون آنلاین خواهد بود

دانشگاه علوم پزشکی تهران، در راستای سند جامع توانمندسازی آموزشی دانشگاه و به منظور تامین نیروی انسانی متخصص در رشته آموزش پزشکی از میان اعضای هیات علمی گروه های آموزشی این دانشگاه، بخشی از شهریه تحصیل پذیرفته شدگان در دوره کارشناسی ارشد آموزش پزشکی مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران را به عهده می گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پذیرش دانشجوی ارشد آموزش پزشکی مجازی در دانشگاه علوم پزشکی تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرش دانشجوی ارشد آموزش پزشکی مجازی در دانشگاه علوم پزشکی تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید