وزیر صمت: تولیدکنندگان لوازم خانگی به سمت ارزآوری حرکت کنند

به گزارش وبلاگ بایجانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه سیاست دولت سیزدهم حمایت از تولیدکنندگان است، گفت: تولیدکنندگان لوازم خانگی پیشرفت های بسیاری داشته اند و اکنون باید به سمت صادرات و ارزآوری حرکت کنند.

وزیر صمت: تولیدکنندگان لوازم خانگی به سمت ارزآوری حرکت کنند

به گزارش گروه اقتصادی وبلاگ بایجانی سیدرضا فاطمی امین عصر پنجشنبه در جریان سفر رییس جمهور و شماری از اعضای هیات دولت به قم و بازدید از واحد های صنعتی این استان در جمع وبلاگ بایجانی، افزود: ایران در بخش لوازم خانگی در کل کشور پیشرفت های مطلوبی داشته و امیدواریم این واحد ها با حمایت ها و اقدامات اجرا شده سریع تر به سمت صادرات و ارزآوری حرکت کنند.

وی دغدغه های فعالان صنعتی و تولیدی قم را مورد توجه قرار داد و گفت: وظیفه وزارت صمت حل مسائل زیرساختی شهرک های صنعتی، معدنی و صنفی است تا دغدغه فعالان اقتصادی فقط کیفیت، فناوری و افزایش صادرات باشد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به مشکل تامین آب واحد های صنعتی قم ابراز کرد: مشکل آب یک معضل عمومی در سطح کشور است.

فاطمی امین شرح داد: عمده اشتغال استان قم در حوزه صنعت است و این استان یکی از استان های صنعتی کشور محسوب می شود و از بخش صنعت قم حمایت خواهد شد.

حجم سرمایه گذاری اجرا شده برای واحد های صنعتی قم فراتر از 80 هزار میلیارد ریال است که با این حجم از سرمایه گذاری اجرا شده در حدود 2 هزار و 400 واحد صنعتی و تولیدی استان برای بیش از 60 هزار تَن فرصت اشتغال ایجاد شده است.

قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، درودگران، فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است که هر کدام از آن ها موقعیت ممتازی برای توسعه سرمایه گذاری، تولید و اشتغال دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "وزیر صمت: تولیدکنندگان لوازم خانگی به سمت ارزآوری حرکت کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر صمت: تولیدکنندگان لوازم خانگی به سمت ارزآوری حرکت کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید