نشست توسعه فرودگاه های هوشمند برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ بایجانی، نشست توسعه فرودگاه های هوشمند به منظور آنالیز موضوعات مرتبط با توسعه فرودگاه های هوشمند، مزایا و معایب اجرایی شدن این کار و چالش ها و مسائل پیش روی فعالان این حوزه برگزار می گردد.

نشست توسعه فرودگاه های هوشمند برگزار می گردد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ بایجانی، نشست توسعه فرودگاه های هوشمند با حمایت ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می گردد تا موضوعات مرتبط با این حوزه، مزایا و معایب اجرایی شدن این کار و چالش ها و مسائل پیش روی فعالان این حوزه مورد آنالیز قرار گیرد.

محور های در نظر گرفته شده برای این جلسه شامل پارکینگ هوشمند، سیستم نظارتی هوشمند، سیستم ارائه خدمات پرواز هوشمند، سیستم راهنمای راستا و اطلاع رسانی هوشمند، گیت های هوشمند، سیستم تشخیص چهره هوشمند، سیستم بار هوشمند، پایگاه داده هوشمند، سیستم تهویه هوشمند و سیستم روشنایی هوشمند می گردد.

توسعه فرودگاه های هوشمند شامل ارائه راه حل های بیشتر اتوماسیون، بهبود و بهینه سازی ساعات کاری فرودگاه و ارتقای امنیت می گردد. در نتیجه در آینده نزدیک، کار های مختلفی مانند جابجایی چمدان ها، سوخت رسانی به هواپیماها، کنترل ترافیک، فرآیند های مهاجرتی و امنیتی و نظافت به صورت اتوماتیک انجام خواهند شد.

علاقه مندان برای شرکت در این نشست فناورانه و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی https://sat.isti.ir/ مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نشست توسعه فرودگاه های هوشمند برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست توسعه فرودگاه های هوشمند برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید