موسوی: مقابل تیم هایی که دفاع مطلق می نمایند مشکل داریم، پرداختی نبوده است که در خصوص آن حرف بزنم

به گزارش وبلاگ بایجانی، سیداحمد موسوی مدافع تیم فوتبال استقلال معتقد است این تیم مقابل تیم هایی که مقابلش دفاع مطلق دارند، دچار مشکل می گردد.

موسوی: مقابل تیم هایی که دفاع مطلق می نمایند مشکل داریم، پرداختی نبوده است که در خصوص آن حرف بزنم

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ بایجانی، سیداحمد موسوی مدافع تیم استقلال پس از پیروزی یک بر صفر این تیم مقابل نساجی گفت: تیم نساجی بسته بازی کرد. معمولاً این تیم ها مقابل استقلال همینطور بازی و کار ما را سخت می نمایند. ما روبه روی تیم هایی که فوتبال بازی می نماید خیلی خوب بازی می کنیم و نتیجه می گیریم. مشکل ما مقابل تیم هایی است که دفاع مطلق می نمایند. خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم. موقعیت های زیاد داشتیم، ولی مهم سه امتیاز بود که به آن رسیدیم.

وی در خصوص مصدومیتش گفت: یک دردی داشتم، ولی خدا را شکر با یاری پزشکان رسیدم و در اختیار تیم هستم.

مدافع تیم فوتبال استقلال در خصوص مسائل اقتصادی نیز اعلام کرد: بازیکنان قدیمی تیم خیلی راحت تر در این مورد صحبت می نمایند. مشکل وجود دارد، ولی من تازه به استقلال آمدم و شاید جالب نباشد خیلی در این موارد صحبت کنم. با این حال صحبتی که قدیمی های تیم انجام می دهند درست است و حرف شان، حرف ما هم است.

موسوی در واکنش به سؤالی مبنی بر اعتراض غفوری به تعویضش یادآور شد: من در جریان نیستم.

وی راجع به اینکه پرداختی های این تیم تا به امروز چند درصد بوده است، توضیح داد: فعلاً کسی از پرداختی ها خبر ندارد و ما اصلاً پرداختی به آن صورت نداشتیم. الان نیم فصل است و پرداختی نبوده است که در خصوص آن حرف بزنم.

مدافع تیم استقلال در پاسخ به این پرسش که با این مسائل به نظرش استقلال می تواند به مقام قهرمانی برسد، گفت: جهت قهرمانی، جهت مشخصی است و همه چیز در زمین نیست. یک تیم قهرمان باید همه چیز و هدفش قهرمانی باشد. فقط بازیکن و تیم نیست، باید پشتوانه تیم خیلی قوی تر عمل کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ بایجانی بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "موسوی: مقابل تیم هایی که دفاع مطلق می نمایند مشکل داریم، پرداختی نبوده است که در خصوص آن حرف بزنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسوی: مقابل تیم هایی که دفاع مطلق می نمایند مشکل داریم، پرداختی نبوده است که در خصوص آن حرف بزنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید