معرفی هتل کراون باکو ، 5 ستاره

به گزارش وبلاگ بایجانی، این اقامتگاه 5 ستاره و لوکس، در قلب شهر باکو قرار گرفته و جاذبه هایی نظیر تالار کریستال باکو، تالار فیلارمونیک آذربایجان و برج دختر در فاصله 3 کیلومتری از اینجا قرار گرفته اند. هتل کراون باکو دارای 3 رستوران، استخر سرپوشیده و بعلاوه امکاناتی نظیر سونا است که همراه با اتاق های باکیفیت آن، اقامتی به یادماندنی را به شما هدیه می دهد. در ادامه همراه با خبرنگاران باشید تا به شما هتل کراون باکو The Crown Hotel را با تمام ویژگی های رفاهی و تفریحی و فاصله آن تا جاذبه های مختلف بیان کنیم.

معرفی هتل کراون باکو ، 5 ستاره

خدمات رفاهی هتل کراون باکو

این هتل در سال 2008 ساخته شده است. ارمندان میز پذیرش 24 ساعته کار می نمایند و در اینجا انبار چمدان برای شما تدارک دیده شده، راهنمای گردشگری و خدمات تور و بلیط نیز ارائه می گردد. تحویل اتاق ها در این هتل به صورت اکسپرس یا بدون معطلی صورت می گیرد و خدمات عروسی نیز در این هتل فراهم شده است.

سرویس های شست و شوی هتل شامل اتوکشی و خشکشویی است که هزینه مجزایی برایتان خواهد داشت. در تمام اتاق های هتل سیگار کشیدن ممنوع است و اینترنت رایگان در تمام محوطه های هتل موجود است. برای سفرهای کاری خدماتی فراهم گشته که با پرداخت مبلغ جداگانه ای قابل استفاده هستند که شامل دستگاه فکس و کپی، سالن همایش، اتاق های کنفرانس و جلسات اداری می شوند. روزنامه رایگان و ترانسفر فرودگاهی با هزینه مجزا از دیگر مواردی است که در این بخش می توان به آن اشاره نمود.

کارمندان هتل به زبان های ترکی، روسی و انگلیسی صحبت می نمایند. ساعت ورود به هتل 14:00 و آخرین ساعت خروج 12:00 می باشد.

امکانات تفریحی هتل کراون باکو

از جمله تفریحاتی که می توانید در این هتل انجام دهید، شنا در استخر سرپوشیده هتل است. سونای مخصوص آقایان و بانوان وجود دارد و بعلاوه سونای خصوصی برای خدمات VIP نیز فراهم گشته است. باشگاه بدنسازی هتل تجهیز شده و مدرن است که برای ورزش روزانه مناسب خواهد بود.

رستوران های هتل

  • کافه لابی: در لابی می توانید همزمان به گوش سپردن به پیانو، میان وعده های سبک، کیک و شیرینی میل کنید.
  • رستوران مورنینگ استار (Morning Star): این رستوران به لابی اصلی متصل است و صبحانه و ناهار بوفه باز سرو می نماید.
  • رستوران پانورامیک (Panoramic): این رستوران غذاهای مختص فصل های مختلف ارائه می دهد و غذاهای بین المللی آن را در طول اقامت می توانید میل کنید.

امکانات اتاق های هتل

در اتاق های هتل کراون باکو می توانید از بخش نشیمن مجزا استفاده نموده و تلویزیونی دیدن کنید که بسیاری از شبکه های سراسر جهان را پخش می نماید. برای شما علاوه بر بطری های آب رایگان، دستگاه چای/قهوه ساز فراهم نموده که با خیال راحت یک نوشیدنی برای خود دم کنید و یک یخچال کوچک نیز برایتان قرار داده شده است. میز کار و اینترنت رایگان وای فای در اتاق وجود دارد که ترکیب خوبی هستند که به کارهایتان برسید.

اگر به همراه خود لپ تاپ دارید می توانید در صورت خروج از اتاق، آن را در گاوصندوق هتل که به سایز لپ تاپ است قرار دهید. در سرویس حمام و دستشویی، لوازمی نظیر سشوار، حوله، صابون، شامپو و … دیده می گردد و حمام خصوصی اتاق ها یا دوش یا وان دارند. سرویس پذیرایی در اتاق 24 ساعته است و در صورت احتیاج می توانید اطلاعات بیشتر را از پذیرش بپرسید. اگر درخواست دهید اتو برای شما آورده می گردد و تخت مجزای بزرگسال، هزینه جداگانه ای خواهد داشت.

انواع اتاق های هتل

  • اتاق سوپریر تریپل: این اتاق ها 54 متری هستند که یک تخت دونفره کینگ و یک تخت تک نفره در آن ها وجود دارد. این اتاق ها دارای بالکن هستند.
  • آپارتمان خانوادگی: مساحت این آپارتمان ها 54 متر مربع است که در آن ها یک تخت دونفره کینگ یا دو تخت تک نفره موجود است و دارای بالکن هستند.
  • سوئیت اکسکیوتیو: فضای 43 متری این اتاق ها با یک تخت دونفره کینگ پر شده و یک بالکن در این اتاق ها واقع شده است.
  • اتاق دولوکس: این اتاق ها 28 متر مربع مساحت دارند که یک تخت دونفره یا دو تخت تک نفره در آن ها موجود و دارای بالکن هستند.
  • سوئیت دولوکس استودیو: مساحت این سوئیت ها 43 متر است که در آن یک تخت دونفره کینگ وجود دارد.
  • اتاق دولوکس تریپل: این اتاق ها 30 متر مربع هستند و سه تخت تک نفره در آن ها موجود است.

فاصله هتل تا جاذبه های باکو

  • موزه فرش آذربایجان: فاصله این موزه تا هتل 3 کیلومتر است که با تاکسی 8 دقیقه ای و با اتوبوس یا پیاده 20 دقیقه ای خواهید رسید.
  • : 3 کیلومتر تا شما فاصله دارد. به وسیله تاکسی می توانید حدود 10 دقیقه بعد برسید و اگر از اتوبوس بهره ببرید یا پیاده بروید، 30 دقیقه در راه خواهید بود.
  • برج دختر: 3 کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی 13 دقیقه ای به آن خواهید رسید. اتوبوس شما را 30 دقیقه ای می رساند.
  • : این کاخ در مسافت 3.5 کیلومتری شما واقع شده است که برای رسیدن به آن، اگر با تاکسی بروید حدود 9 دقیقه زمان احتیاج دارید و با اتوبوس 28 دقیقه ای می رسید.
  • کاخ شیروان شاه: 5 کیلومتر تا هتل فاصله دارد که با تاکسی 15 دقیقه ای و با اتوبوس 28 دقیقه ای خواهید رسید.
  • مسجد تازه پیر: تا شما 4 کیلومتر فاصله دارد. تاکسی این جهت را 14 دقیقه ای می رود و اگر اتوبوس سوار شوید 35 دقیقه بعد می رسید.
  • مسجد محمد: این جاذبه تا شما 4.4 کیلومتر فاصله دارد. اگر با تاکسی بروید، 15 دقیقه و با اتوبوس 27 دقیقه در راه خواهید بود.
  • میدان فاونتین: برای رفتن به این میدان 5 کیلومتر را باید طی کنید. با تاکسی 15 دقیقه و با اتوبوس 33 دقیقه در راه خواهید بود.
  • پارک گروهبانان: 6 کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی 18 دقیقه زمان احتیاج است و اتوبوس 40 دقیقه ای شما را می برد.
  • سالن تئاتر و باله آذربایجان: 6 کیلومتر دورتر از هتل می باشد که تاکسی می تواند طی 14 دقیقه شما را ببرد و با اتوبوس 35 دقیقه زمان می برد.
  • ورزشگاه توفیق بهراموف: 10 کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی 20 دقیقه ای می رسید. اتوبوس شما را 45 دقیقه ای می رساند.
  • مرکز فرهنگی حیدر علی اف: فاصله این مرکز تا هتل کراون باکو 10 کیلومتر است که با تاکسی 20 دقیقه ای و با اتوبوس 45 دقیقه ای می رسید.
  • : 8 کیلومتر است که با تاکسی 36 دقیقه ای این جهت را طی خواهید کرد. اگر اتوبوس سوار شوید با احتساب تعویض خط، حدودا 1 ساعت و 11 دقیقه بعد می رسید.

موقعیت هتل کراون باکو

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

باکو، خیابان نفتچی گوربان ابوسوف، 7

7, Neftchi Gurban Abbasov street. Baku Azerbaijan AZ1003

منبع: booking.com

منبع: الی گشت

به "معرفی هتل کراون باکو ، 5 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل کراون باکو ، 5 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید