معاون امنیتی وزیر کشور: اتفاقات اخیر در مدارس ناشی از شیطنت دانش آموزان بود

به گزارش وبلاگ بایجانی، معاون امنیتی-انتظامی وزیر کشور با اشاره به اتفاقات اخیر در بعضی از مدارس گفت: چند موردی که پیش آمد که بسیار محدود بود، تمارض و شیطنت بعضی از دانش آموزان برای تعطیلی کلاس ها بود.

معاون امنیتی وزیر کشور: اتفاقات اخیر در مدارس ناشی از شیطنت دانش آموزان بود

به گزارش مهر، سید مجید میراحمدی، معاون امنیتی-انتظامی وزیر کشور و در مورد اتفاقات اخیر در بعضی از مدارس گفت: در بیانیه های وزارت کشور در مورد اتفاقات اخیر در بعضی از مدارس تمامی مطالب شرح داده شده است و با آغاز سال تحصیلی، در حال حاضر تمامی مدارس فعال و همه دانش آموزان مشغول به تحصیل هستند.

معاون امنیتی-انتظامی وزیر کشور اعلام نمود: چند موردی که در سال تازه پیش آمد که بسیار محدود بود، تمارض و شیطنت بعضی از دانش آموزان برای تعطیلی کلاس ها و مدارس بوده است؛ البته اعلام شد که حتماً برخورد های انضباطی جدی با این افراد صورت گیرد و در موارد دیگر نیز در صورت لزوم به دستگاه قضائی معرفی شوند.

وی اظهار کرد: یکی دو مورد نیز استفاده از گاز فلفل به وسیله دانش آموزان بوده است که شناسایی شدند و قطعاً با آن ها برخورد خواهد شد.

میراحمدی عنوان نمود: در حال حاضر فعالیت های آموزشی به طور کامل و در یک شرایط آرام در حال اجرا است و برنامه ای برای تعطیلی مدارس وجود ندارد.

منبع: فرارو

به "معاون امنیتی وزیر کشور: اتفاقات اخیر در مدارس ناشی از شیطنت دانش آموزان بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون امنیتی وزیر کشور: اتفاقات اخیر در مدارس ناشی از شیطنت دانش آموزان بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید