محدودیت های ترافیکی جاده های شمال نرفته بازگشت

به گزارش وبلاگ بایجانی، محدودیت های ترافیکی از امروز پنجشنبه 7 مهرماه تا روز شنبه 9 مهر در جاده های شمال اعمال می گردد.

محدودیت های ترافیکی جاده های شمال نرفته بازگشت

مرکز مدیریت راه های مازندران گفت: محدودیت های ترافیکی از امروز پنجشنبه 7 مهر تا روز شنبه 9 مهرماه در جاده های شمال اعمال می گردد که بر اساس آن تردد موتور سیکلت از ساعت 12 امروز تا ساعت 6 روز شنبه از محور های کرج - چالوس، هراز، سوادکوه و و بالعکس ممنوع می باشد.

تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در جهت مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 24 روز های پنجشنبه، آدینه و شنبه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 22 روز آدینه و شنبه از رودهن به آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16:16 تا 22 همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به صورت مقطعی یکطرفه انجام می گردد.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت (به استثناء حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی) از محور کرج - چالوس و بالعکس و تردد همه تریلر ها کماکان از محور هراز ممنوع می باشد.

تردد همه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 امروز پنجشنبه و بعلاوه از ساعت 6 تا 24 روز های آدینه و شنبه از محور هراز ممنوع می باشد.

اجرای این محدودیت ها منوط به افزایش حجم تردد در محور ها خواهد بود و چنانچه شرایط ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت ها لغو خواهد شد.

وبلاگ بایجانی مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "محدودیت های ترافیکی جاده های شمال نرفته بازگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت های ترافیکی جاده های شمال نرفته بازگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید