محدودیت جدید کرونایی برای شنبه و یکشنبه

به گزارش وبلاگ بایجانی، خبرگزاری خبرنگاران- سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: 29 و 30 آذر فعالیت اصناف، به غیر از گروه یک، از ساعت 18 تعطیل خواهد شد و محدودیت تردد در شهر ها از ساعت 20 اجرا می شود.

محدودیت جدید کرونایی برای شنبه و یکشنبه

به گزارش خبرگزاری وبلاگ بایجانی، دکتر رئیسی درخصوص تعطیلی اصناف در روز های شنبه و یکشنبه اضافه نمود: امروز مصوب شد در 29 و 30 آذر از ساعت 18 اصناف به جز مشاغل گروه یک (شامل مشاغل ضروری) تعطیل هستند.

وی ادامه داد: رفت و آمد های داخل شهر هم از ساعت 20 ممنوع است و نیروی انتظامی و پلیس راهور مامور به کنترل این موضوع شدند که این محدودیت ها مربوط به سراسر کشور است.

دکتر رئیسی با اشاره به اینکه دورهمی های خانوادگی از مهمترین کانون های انتقال بیماری است، اضافه نمود: در ارتباط با شب یلدا، ممکن است عده ای از همین امشب شروع کنند، از همه می خواهم در مرگ دیگران شریک نشوند، چون باعث صد ها مرگ در روز می شود و خواهش می کنم با پذیرش مسئولیت اجتماعی از هر نوع مهمانی پرهیز کنند، چون دورهمی ها 50 درصد انتقال ویروس کرونا را افزایش می دهد.

به گزارش خبرگزاری وبلاگ بایجانی به نقل از صدا و سیما، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا ادامه داد: اگر از ساعت 20 ترددی صورت بگیرد جریمه 200 هزار تومانی برای خودرو ها درنظر گرفته می شود و همانطور که می دانید در شهر های نارجی و قرمز تردد بین شهری ممنوع است و اصناف هم اگر بعد از ساعت 18 باز باشند، جریمه سنگین خواهند شد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "محدودیت جدید کرونایی برای شنبه و یکشنبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت جدید کرونایی برای شنبه و یکشنبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید