لیبی، تسلط نیروهای الوفاق بر التوغار؛ انهدام خودروهای زرهی اماراتی

به گزارش وبلاگ بایجانی، دولت وفاق لیبی از تسلط خود بر منطقه التوغار در جنوب طرابلس اطلاع داد.

لیبی، تسلط نیروهای الوفاق بر التوغار؛ انهدام خودروهای زرهی اماراتی

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ بایجانی به نقل از رسانه های لیبیایی، دولت وفاق لیبی که از سوی سازمان ملل به رسمیت شناخته شده است بیان کرد که منطقه التوغار واقع در جنوب طرابلس پایتخت لیبی را به کنترل خود در آورده است.

احمد ابوشحمه فرمانده اتاق عملیات میدانی عملیات آتشفشان خشم بیان کرد که در جریان این عملیات 4 دستگاه خودروی زرهی ساخت امارات را که در حال کوشش برای نفوذ به جاده العزیزیه بودند منهدم شده است.

وی اضافه نمود که مراکز تجمع نیروهای خلیفه حفتر در محور الیرموک در شرق لیبی هدف حملات توپخانه ای سنگین قرار گرفته است.

اعلام این خبر در حالی است که نیروهای خلیفه حفتر فرمانده گروه موسوم به ارتش ملی لیبی بیان کردند که التوغار را به کنترل خود در آورده اند.

خلیفه حفتر ژنرال بازنشسته ارتش لیبی و فرمانده گروه شبه نظامیان موسوم به ارتش ملی لیبی روز پنجشنبه از شروع نبرد سرنوشت ساز برای تسلط بر طرابلس و شروع پیشروی به سمت مرکز آن اطلاع داد.

حفتر که از حمایت گسترده رسانه ای، سیاسی و مالی عربستان و امارات برخوردار است، طی سخنانی گفت: به لطف ارتش ملی، لیبی را از چنگال تروریسم و خائنان نجات می دهیم.

این در حالی است که سخنگوی عملیات برکان الغضب لیبی در طرابلس تاکید نمود آنچه خلیفه حفتر انجام می دهد، آخرین عملیات خودکشی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لیبی، تسلط نیروهای الوفاق بر التوغار؛ انهدام خودروهای زرهی اماراتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیبی، تسلط نیروهای الوفاق بر التوغار؛ انهدام خودروهای زرهی اماراتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید