فروش انواع لوله مانیسمان و درزدار

به گزارش وبلاگ بایجانی، شرکت کوشا سازان پرگاس خلیج فارس (پرشین گلف) از سال 1381 با هدف تامین و تجهیز کالاهای مورد احتیاج در بخش تاسیسات فعالیت خود را در قالب فروشگاه شروع نموده است.

فروش انواع لوله مانیسمان و درزدار

محصولات این شرکت برای پروژه های ساختمانی، بیمارستانی، صنعتی، پتروشیمی و… مناسب است و با برترین کیفیت و برندهای معتبر عرضه می گردد.

لوله مانیسمان

لوله مانیسمان نخستین بار به وسیله برادران مانیسمان ساخته شد و به این دلیل که در ساخت آنها از هیچ گونه درز یا جوشی استفاده نشده به آنها بدون درز نیز گفته می گردد. این نوع از لوله های فولادی، به دلیل شرایط ویژه ساخت و یکدست بودن بدنه بسیار مستحکمتر از سایر لوله ها هستند و به همین خاطر در صنایع حساس مانند نفت و گاز و... استفاده می گردد. بالطبع قیمت لوله مانیسمان به دلیل روش ساخت آن در مقایسه با انواع دیگر بالاتر است.

لوله مانیسمان لوله ای است بدون درز و بدون جوش خوردگی که هیچ گونه خراش یا درزی در آن نیست. برای ساخت لوله مانیسمان ضد زنگ، شمش های استوانه ای فولاد را در دمای بسیار بالا حرارت میدهند و سپس با فشار وارد کردن یا بیرون کشیدن مواد درون شمش استوانه ای، بدنه اولیه لوله ساخته میگردد.

بدنه لوله از دستگاهی با غلتک های مختلف عبور میکند تا قطر بیرونی آن کاهش یافته و قطر درونی هم به میزان مورد احتیاج مشتری افزایش پیدا کند.

به طور کلی لوله های مانیسمان در هفت رده : مانیسمان رده 10، لوله مانیسمان رده 20، مانیسمان رده 30، رده 40، رده 80، رده 120 و لوله مانیسمان رده 160 فراوری می شوند که در این میان لوله مانیسمان رده 40 یکی از پرکاربردترین انواع لوله مانیسمان می باشد.

لوله مانیسمان رده 40

لوله مانیسمان رده 40 نمونه ای از لوله مانیسمان است که در صنایع نفت ،گاز و پتروشیمی و سیستم های ساختمانی کاربرد زیادی دارند. این نوع لوله فشار زیادی را تحمل میکنند به همین خاطر در لوله کشی گاز و آتش نشانی از آن ها استفاده میگردد. سایز این لوله ها از 1/2 تا 34 اینچ متغیر است و طول لوله ها 6 متر می باشد.

لوله مانیسمان رده 40 به دلیل این که درزی ندارد، دارای مقاومت نسبتاً بالایی است و به همین خاطر از این رده لوله، برای لوله کشی برج ها و یا خطوط آتش نشانی استفاده می گردد. رده های 40 و 80 برای تاسیسات ساختمانی مناسب تر هستند اما استفاده از لوله مانیسمان رده 40 رایج تر از رده 80 است. در حالت کلی لوله مانیسمان رده 40، برای مکان هایی که با فشار کمتری رو به رو می شوند، گزینه خوبی است.

برای جمع بندی می توان مهم ترین ویژگی هایی که لوله مانیسمان رده 40 را از سایر رده ها متمایز می نماید، این گونه نام برد:

  • به دلیل مقاومت در برابر فشار، در کشتی سازی، ساختمان ها، پالایشگاه ها و .. کاربردی اند
  • قابلیت فراوری در قطرهای 1.8 تا 20، 24 و 32 تا 36 اینچ
  • وزن بیشتر نسبت به لوله های درزدار

لوله سیاه درزدار

لوله های سیاه، صنعتی یا درزدار برخلاف انواع بدون درز با استفاده از ورق نورد گرم با ورق سیاه ساخته می شوند. به این دلیل که رنگ آنها به دلیل اکسیدآهن ایجاد شده در حین فراوری، تیره می گردد، به این نام شناخته می شوند.

لوله درزدار دو نوع درز مستقیم و اسپیرال فراوری و مصرف می شوند. لوله های درز مستقیم دارای خط جوشی مستقیم با موضوع مرکز لوله و در راستای طول آن هستند. در خصوص نوع اسپیرال، خط جوش به شکل مارپیچ یا حلزونی می باشد.

وجه تمایز لوله درز مستقیم با نام لاتین Electric Fusion Welding steel pipe با نوع اسپیرال (spiral) در خواص مکانیکی و ابعاد آن ها است. نوع اسپیرال تا قطرهای داخلی خیلی بزرگ حدود 120 اینچ نیز فراوری می گردد و محدودیت ابعاد درز مستقیم را ندارد.

لوله های درزدار در انواع درز مستقیم، گازی API، اسپیرال، داربستی و اتصالات، مبلی، جدار چاه و گالوانیزه به بازار عرضه می گردند.

به دلیل مقاومت بالای این مقطع در برابر حرارت در سیستم های آتش نشانی و خطوط گاز شهری بسیار کاربرد دارند. حتی از این محصول را می توان به جای لوله های گالوانیزه در کاربردهایی غیر از خطوط آب آشامیدنی استفاده کرد. به طور کلی می توان گفت از این مقطع در مکان هایی که لزومی برای استفاده از مقاطع گالوانیزه نباشد، استفاده می گردد.

به این دلیل که در فراوری این محصول از درصد فولاد کمتری استفاده شده، در برابر لوله آهن معمولی از مقاومت بسیار بالاتری در برابر خوردگی و رطوبت برخوردار است.

با توجه به سابقه درخشان این مجموعه در ارائه محصولات با کیفیت و مرغوب طی سال های متمادی، شرایط برای تامین و تجهیز پروژه ها و اجرای تاسیسات در کمترین زمان و برترین قیمت برای کارفرمایان فراهم است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با فروش و دریافت قیمت انواع محصولات لوله و اتصالات فلزی و پلیمری و تاسیسات ساختمان به آدرس وب سایت www.persianpipe.com مراجعه نموده یا به وسیله شماره های 91005757-021 و 91005252-021 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

منبع: همشهری آنلاین

به "فروش انواع لوله مانیسمان و درزدار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش انواع لوله مانیسمان و درزدار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید