تور مسافرتی مسابقات جام جهانی قطر 300 مسافر از خراسان رضوی دارد

به گزارش وبلاگ بایجانی، دبیر انجمن خدمات مسافرتی و جهانگردی خراسان رضوی گفت: حدود 300 نفر در قالب تور های مسافرتی جام جهانی از خراسان رضوی برای تماشای مسابقات جام جهانی 2022 به قطر سفر می کنند.

تور مسافرتی مسابقات جام جهانی قطر 300 مسافر از خراسان رضوی دارد

فرهاد دوایی دبیر انجمن خدمات مسافرتی و جهانگردی خراسان رضوی گفت: این تعداد تماشاگر جام جهانی فوتبال تا پایان هفته پیش در تور های مربوطه ثبت نام کرده و اقدام به شرکت در این سفر برای تماشای بازی های مسابقات جام جهانی این دوره شده اند.

او اضافه کرد: علاوه بر این بیش از یکصد نفر نیز با برخورداری از کارت های اعتباری خارجی متعلق به خود یا آشنایانشان خارج از دفاتر خدمات مسافرتی استان پیروز به خرید بلیت بازیها، هواپیما و رزرو هتل جهت اقامت شده اند که در شمار شرکت کنندگان تور های مسافرتی استان به مقصد قطر شمارش نمی شوند.

دبیر انجمن خدمات مسافرتی و جهانگردی خراسان رضوی ادامه داد: خرید تور های مسافرتی از مبدا مشهد به صورت میانگین چهار هزار دلار برای هر نفر به ازای تماشای سه بازی رقابت های جام جهانی فوتبال قطر هزینه داشته است.

دوایی بیان نمود: قیمت بلیت تماشای جام جهانی قطر در سه رده به ترتیب 200، 250 و 300 دلار است که در بازار سیاه بین 700 تا 1000 دلار هم به فروش رفته است.

وبلاگ بایجانی خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تور مسافرتی مسابقات جام جهانی قطر 300 مسافر از خراسان رضوی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مسافرتی مسابقات جام جهانی قطر 300 مسافر از خراسان رضوی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید