شناسایی بیش از 1000 بیمار با علائم مثبت بیماری کرونا در 24 ساعت گذشته در آذربایجان شرقی

به گزارش وبلاگ بایجانی، خبرنگاران/آذربایجان شرقی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه شرایط کرونایی آذربایجان شرقی در روزهای آینده بدتر خواهد شد، گفت: در 24 ساعت گذشته بیش از هزار بیمار با علائم مثبت بیماری کرونا شناسایی شده است.

شناسایی بیش از 1000 بیمار با علائم مثبت بیماری کرونا در 24 ساعت گذشته در آذربایجان شرقی

محمد حسین صومی سه شنبه شب در گفت وگوی خبری با تشریح آخرین شرایط کرونا در استان گفت: در مجموعه استان های کشور شاهد افزایش تعداد بیماران بستری و سرپایی هستیم، در استان ما نیز تعداد بیماران بستری رو به افزایش است.

وی از بستری بودن 858 نفر در بخش های بیمارستانی آذربایجان شرقی اطلاع داد و گفت: این آمار در تاریخ سی ام اسفند ماه برابر با 385 نفر بود، اما آمار کنونی افزایش بیش از دو برابری را نشان می دهد.

وی با اشاره به بستری بودن 183 نفر در بخش های ویژه بیمارستان های استان، اظهار کرد: 60 نفر به یاری دستگاه تهویه مکانیکی نفس می کشند.

به گزارش وبلاگ بایجانی، دانشگاه علوم پزشکی تبریز از افزایش بیش از 2.5 برابری تعداد مراجعان سرپایی اطلاع داد و اضافه نمود: شهرستان های جلفا، سراب، شبستر، میانه و هشترود جزو شهرهای قرمز و پرخطر و پنج شهر تبریز، اهر، کلیبر، مرند و چاراویماق نارنجی بوده و در آذرشهر و بناب نیز تعداد بستری ها رو به افزایش است.

وی در پایان گفت: 25 درصد افراد بستری در روزهای اول، افراد غیربومی بودند؛ آمارها بر اساس ورودی موبایل ها در طول 15 روز گذشته افزایش 127 درصدی ورودی ها در استان را نشان می دهد؛ در حالی که خروجی استان ما تنها 15 درصد تحت تاثیر قرار گرفته است؛ این نشان می دهد که هنوز بسیاری از افراد غیر بومی در استان ما حضور داشته و عامل انتشار ویروس هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شناسایی بیش از 1000 بیمار با علائم مثبت بیماری کرونا در 24 ساعت گذشته در آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی بیش از 1000 بیمار با علائم مثبت بیماری کرونا در 24 ساعت گذشته در آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید