ساپینتو: احترام جایگاه و سابقه من را بیشتر نگه دارید ، به خاطر این اشتباهات مجازات مان کردند!

به گزارش وبلاگ بایجانی، ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال می گوید در فوتبال ایران باید احترام او بیشتر از این حفظ گردد

ساپینتو: احترام جایگاه و سابقه من را بیشتر نگه دارید ، به خاطر این اشتباهات مجازات مان کردند!

به گزارش وبلاگ بایجانی ریکاردو ساپینتو در خصوص ملاقات مقابل ذوب آهن اصفهان، گفت: مصاف با ذوب آهن، مسابقه مهمی برای ما است. ذوب آهن تیم خوبی است که تا به حال شکستی در لیگ نداشته اما برای کسب 3 امتیاز، پیروزی و رسیدن به صدر جدول به میدان می رویم.

سرمربی استقلال اضافه کرد: انتظاری که از داوران مسابقه با ذوب آهن دارم، این است که اشتباه اثرگذار نداشته باشند و عدالت را برای هر دو تیم اجرا نمایند. از ابتدای این فصل، استقلال امتیازات زیادی به خاطر اشتباهات داوری از دست داده که کارشناسان و تصاویر تلویزیونی هم این موضوع را تایید نموده اند. ما برای پیروز شدن کوشش می کنیم و نمی خواهیم به خاطر این اشتباهات، امتیاز از دست بدهیم. این امتیازات تعیین نماینده قهرمانی است.

ساپینتو توضیح داد: اگر امتیازاتی که به خاطر اشتباهات داوری از استقلال کم شده نبود، الان با اختلاف صدرنشین بودیم. بابت همین اشتباهات در بازی های قبلی مجازات شدیم و اصلا علت آن را نمی خواهم بدانم. فقط می خواهم این مسائل تکرار نشوند و تنها عدالت را برای همه خواستاریم. همان طور که قبلا هم گفتم، در جلسه کمیته انضباطی حضور یافتم و در سرانجام هم علت کارت قرمز در بازی با گل گهر تعیین نشد. خود اعضای کمیته انضباطی هم علتی برای آن پیدا نکردند. توقعم این است که به واسطه سن و سال، سوابق و جایگاهم، احترام لازم را دریافت کنم. فقط می خواهم در حق استقلال و همه تیم ها عدالت برقرار گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "ساپینتو: احترام جایگاه و سابقه من را بیشتر نگه دارید ، به خاطر این اشتباهات مجازات مان کردند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساپینتو: احترام جایگاه و سابقه من را بیشتر نگه دارید ، به خاطر این اشتباهات مجازات مان کردند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید