داعش توان عبور از سه لایه امنیتی اطراف نفتخانه را ندارد

به گزارش وبلاگ بایجانی به نقل از المعلومه، صادق الحسینی سخنگوی محور دیالی حشد شعبی عراق بیان کرد که میادین نفتی نفتخانه در شرق استان دیالی در شرق این کشور کاملاً امن است.

داعش توان عبور از سه لایه امنیتی اطراف نفتخانه را ندارد

وی اضافه نمود: میادین راهبردی نفتخانه در شرق دیالی 100 درصد در شرایط کنونی امن است و سه لایه امنیتی در اطراف آن به منظور دفع خطر ایجاد شده است.

الحسینی تاکید نمود: داعش هفت حمله به حومه نفتخانه انجام داد تا شاید بتواند که از لایه های امنیتی عبور کند اما راه به جایی نبرد و بازنده شد.

وی گفت: جانفشانی های نیروهای حشد شعبی نقش بسزایی در حمایت از مهمترین منطقه مالی در شرق دیالی داشته است.

استان دیالی در شرق عراق اخیراً شاهد تحرک تازه گروهک تروریستی داعش در روستاها و زمین های کشاورزی برای حمله به نیروهای امنیتی عراقی بوده است.

در ماه های اخیر، حملات گروه تروریستی داعش به ویژه در منطقه میان استان های کرکوک، صلاح الدین و دیالی معروف به مثلث مرگ افزایش یافته است.

عراق در 2017 میلادی پس از سه سال، با بازپس گیری مناطق اشغال شده به دست داعش که حدود یک سوم از گستره این کشور بود، پیروزی بر این گروه تروریستی را گفت.

با وجود این شکست، گروه تروریستی داعش هنوز دارای هسته هایی در بعضی مناطق عراق است و اخیراً حملات خود علیه غیر نظامیان و نیروهای امنیتی عراق را تشدید نموده است که نیروهای امنیتی و حشد شعبی عراق مانع از هرگونه تحرک داعش می شوند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "داعش توان عبور از سه لایه امنیتی اطراف نفتخانه را ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داعش توان عبور از سه لایه امنیتی اطراف نفتخانه را ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید