خداحافظی چهره مطرح فوتبالی در بازی پرسپولیس، نساجی ، دیگر انگیزه ای ندارم!

به گزارش وبلاگ بایجانی، نماینده فدراسیون فوتبال در ملاقات نساجی و پرسپولیس از حرفه فعالیت خود خداحافظی کرد.

خداحافظی چهره مطرح فوتبالی در بازی پرسپولیس، نساجی ، دیگر انگیزه ای ندارم!

به گزارش وبلاگ بایجانی آنلاین، داوود رفعتی که در سال های آغازین لیگ برتر فوتبال ایران به عنوان یاری داور فعالیت می کرد و یک دهه قبل در حالی که جزو فهرست بین المللی بود تصمیم به خداحافظی از این جایگاه گرفت، حالا هم اعلاک کرد به انتها فعالیت در سمت مسئولیت برگزاری بازی ها رسیده است.

رفعتی که همواره در ملاقاتهای حساس لیگ برتر از سوی فدراسیون فوتبال ایران به عنوان نماینده انتخاب شده و سعی در اجرای قانون به طور جدی داشته، امروز هم نماینده فدراسیون در مسابقه سرنوشت ساز نساجی و پرسپولیس در استادیوم شهید وطنی قائم شهر خواهد بود.

اما حالا رفعتی در اقدامی غیرمنتظره و انتشار پیامی به توضیح زیر از مسئولیت خود در انتها ملاقات نساجی و پرسپولیس اطلاع داد و نوشت:

هر آمدنی، رفتنی هم دارد. زمانی که داوری را آغاز کردم همواره دوست داشتم که در اوج خداحافظی کنم و در چهل و یک سالگی و زمانی که یاری داور بین المللی بودم، خداحافظی کردم. پس از 9 سال فعالیت به عنوان ناظر مسابقات و مسئول برگزاری تصمیم گرفتم در مسابقه نساجی و پرسپولیس از این حرفه نیز خداحافظی کنم. در این سال ها همکاری بسیار نزدیک با سازمان لیگ داشتم و در تمام لیگ ها، تایید استادیوم ها و تدریس با تمام توان در خدمت بودم

ولی دیگر توان و انگیزه ای برای ادامه فعالیت وجود ندارد. امیدوارم دوستان دیگر بتوانند این راه را به برترین شکل ادامه دهند. با آرزوی موفقیت

منبع: همشهری آنلاین

به "خداحافظی چهره مطرح فوتبالی در بازی پرسپولیس، نساجی ، دیگر انگیزه ای ندارم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداحافظی چهره مطرح فوتبالی در بازی پرسپولیس، نساجی ، دیگر انگیزه ای ندارم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید