خبرنگاران یک پایگاه اورژانس جاده ای در اسفراین به بهره برداری رسید

به گزارش وبلاگ بایجانی، بجنورد- خبرنگاران- پایگاه جاده ای اردغان بخش مرکزی اسفراین با یاری خیرین در شهرستان اسفراین در جنوب استان خراسان شمالی به بهره برداری رسید.

خبرنگاران یک پایگاه اورژانس جاده ای در اسفراین به بهره برداری رسید

رییس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی اسفراین در حاشیه افتتاح این طرح در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ بایجانی گفت: پایگاه اورژانس اردغان هفتمین پایگاه اورژانس جاده ای شهرستان اسفراین است که در زمینی با زیربنای 80 متر مربع با مشارکت خیرین احداث شده است.

امین کشوری اضافه نمود: برای احداث این پایگاه جاده ای که 20 روستای مسیرکوهستانی دهستان میلانلو را تحت پوشش قرار می دهد، حدود 25میلیارد ریال اعتبار هزینه شد که حدود 15 میلیارد ریال از این بودجه از محل مشارکت خیرین شهرستان و 10 میلیارد از اعتبارات دانشکده علوم پزشکی تامین شده است.

احداث 3 پایگاه جدید اورژانس تا خاتمه 1400

رییس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسفراین گفت : هم اکنون 9 پایگاه اورژانس شامل 2 پایگاه اورژانس شهری و 7 پایگاه جاده ای در شهرستان فعال است که این میزان پایگاه پس از مرکز استان بیشترین پایگاه های اورژانس استان رادارد.

وی افرود: ایجاد سه پایگاه اورژانس جدید شامل یک پایگاه اورژانس شهری و 2 پایگاه جاده ای در شهرستان تا خاتمه سال1400 در برنامه دانشکده علوم پزشکی است که مجوز های آن کسب شده و در حال تامین اعتبار و نیروی برای این پایگاه هستیم.

پایگاه اوژانس جاده ای اردغان امروز با حضور فرماندار اسفراین و رییس دانشکده علوم پزشکی شهرستان و چند تن ار خیرین افتتاح شد.

شهرستان 120هزار نفری اسفراین در 60 کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار گرفته است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران یک پایگاه اورژانس جاده ای در اسفراین به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران یک پایگاه اورژانس جاده ای در اسفراین به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید